Gå til innhold

❤☆❤Kanelbolle❤☆❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere en meg ?

Hiv dere på så kan vi følge litt med hverandre er jo ikke lenge til =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg hadde egentlig IKM i dag men ingen Tr.. Satser på at det er en dag forsinket. I morgen kommer den nok! Kjenner jeg er negativ i dag.. Veldig redd for å bli skuffet nå når den er sen..

Skrevet

Jeg har også 1. des, altså i morgen.

Men har veldig liten tro på at det har klaffet denne måneden. Har ikke noe som i det hele tatt kan minne om et symptom :)

Men all den tid mensen ikke har meldt sin ankomst ennå er det fortsatt håp!

Skrevet

Har mistet troen jeg også, har jo fådd slike svaaaaak poss tester, har også blitt spådd meg tror det liksom ikke lengre,

Skal ha mens i morgen så nå er jeg skikkelig spent, men tipper tr kommer ja.... :-/

Uansett masse lykke til til dere :-)

Skrevet

Hei! Har også IKM idag 1 desember.. I motsetning til dere har jeg hatt murringer i magen i snart en uke allerede.. Det er min første pp med pergo kur.. Så kan være derfor jeg har så mye ubehagi magen..? Har ikke så trua på at jeg blir gravid med det første.. Har prøvd i 2 år nu..:/

Krysser fingrene for dere! :)

Skrevet

Har murret som bare det til meg også en uke nå, men i\går ikke på pergo :)

Skrevet

Så artig! :) Skal du teste imårn? Vistte ikke om jeg skulle gjøre det.. Blir SÅ skuffet hvis den er negativ!

Men har egentlig ikke trua denne mnd heller.. :/

Skrevet

Har dere testet jenter? Jeg har IKM i dag! Klarte ikke dy meg i går, så jeg testet.... Og jaggu var det en positiv test! Jeg har heller ingen symptomer, ingen ømme pupper eller kvalme, kanskje tisset bittelitt oftere og litt murringer bare! Pleide ha mer "symptomer" før tr!

Lykke til! :)

Skrevet

Hurra for positiv test LillL :-)

Dere andre, hvordan gikk det i dag? :)

Skrevet

GRATULERER LILL :D

Ingen mens eller positiv test her enda =)

Skrevet

Gratulerer til deg, LillL! :) Så moro når det klaffer!

Jeg har fortsatt ikke sett noe til mensen, men synes jeg kjenner det murrer og er sånn passe oppblåst og godtesjuk. Det er nok bare et tegn på at den er rett rundt hjørnet.

Har hatt veldig korte og ustabile sykluser etter forrige svangerskap, hadde de vært helt stabile ville jeg nok testet allerede, men venter litt til. Skal på julebord lørdag, så jeg tar nok en test da hvis ikke tanta har meldt sin ankomst. Det blir så vidt jeg har regnet meg til 14 dager etter el, og da bør jeg vel få rett resultat...? Har liten lyst til å dra på julebord og drikke noe særlig hvis jeg ikke er sikker på om jeg er gravid eller ei.

Hvordan er det med dere andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...