Gå til innhold

Og kjøpe 120 cm seng eller 140cm seng tile ntre åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det?Jeg har kjøpt voksseng fra ikea og syns den hadde så dårlig madrass.lurer på om jeg skal kjøpe en stor seng med engang.Men er usikker.Han er 3 år nå.og sover fortsatt i baby seng.men må snart bytte seng nå

Skrevet

Vi skal kjøpe den cama sengen på bohus til våre 3 åringer nå den er 90*200...

Korfor ikke... sparer på det i lengden :P

Skrevet

Jenta mi er 2 år og 4 mnd og hun sover i vanlig stor seng.

Ikke noe problem det.

Har høy sengehest da, så det er trygt og fint.

Skrevet

Kjøp vanlig voksen størrelse. For det første kan han da bruke senga til han flytter hjemmefra og for det andre er det greit hvis dere får overnattingsgjester og hvis det blir aktuelt at en av dere foreldre sover der av og til.

Skrevet

Vanlig. Helt ubrukelig å ha en miniatyrseng til så store barn. Med mindre man har et enormt hus med masse gjesteplass, og en utømmelig konto så man kan kjøpe ny seng hvert år etter som barnet vokser.

Skrevet

Men HI spør vel om hun skal kjøpe seng i BREDDE 120 eller 140??

For det finnes jo ikke annet enn sprinkelsenger som er 120 cm LANGE..??

Skrevet

Ja jeg mener om jeg skal kjøpe en dobbeltseng til e n på tre år.tenkte 140 cm i bredde. Kanskje det er like greit.koster litt mer å kjøpe inn da ..

Skrevet

120 er nå ihvertfall bare tull - det er samme lengde som spinkelseng

Vi har gått rett over til stor seng (tidligere gjesteseng) og gjorde det ved 3,4 år. Det er en rammemadrass, men den er 150 bred, så vi har lagt litt ytterst på kanten så hun har en barriere der så hun ikke faller ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...