Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Har kjøpt 2 stk prinsesse kalendere til jentene mine. Kosta meg vel 40 kr. Barna er såpass små at de ikke har spurt etter kalender en gang. Utenom det så har jeg hengt opp 2 svære julestrømper som henger der hvert år..her får de litt store ting noen dager i desember..en julefilm foreks, og så får de 1 pakke hver på lille og julaften. Det får holde. Husker selv jeg fikk en billig sjokolade kalender hver desember, og jeg var glad for den:) Og jeg har kjærlige og gode foreldre:) Men føler vel at i dag så blir man sett litt ned på hvis man ikke handler 24 gaver, og helst nyttige og fine gaver..som koster litt! Har hatt det også altså, men i år blir det billige sjokolde kalendere
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jepp, sjokoladekalendere til 20 kr stykket. Men ungene gleder seg som bare det, det er tross alt Lynet MqQueen på, lizzom.... hehe
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Prinsessekalender til jenta mi og cars kalender til gutten:) De kommer til å glede seg hver dag til å åpne en ny luke. Sjokolade på morgenkvisten = lykke her i huset:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 jeg er så vant med at julekalender er en sånn 10 kr sak med sjokkis i at jeg jaggu kommer til å føre den tradisjonen videre Han får en stappfull julestrømpe med diverse ting på julaftens morgen, sånn som jeg fikk, så det får holde
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 hehe, da har dere kjøpt samme kalendere som meg..tror det var prinsse og mc lynet eller hva den bilen heter som de hadde:) europris:) HI
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #7 Skrevet 29. november 2011 Tenkte på de gode gamle 10-20 kr's selv , men jeg syntes ikke den var like god som før , så da blir det heller hjemmelaget m en liten nisse sjokolade e.l istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå