Gå til innhold

Noen andre om ikke er kvalme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke jeg heller :-) eneste symptomene jeg har er litt ømme og større bryster.... de to forrige svaangerskapene hadde jeg en uke eller to der jeg var kvalm/uvell og kastet opp om morningen, og hadde litt løs mage, kan du si... men nå, ingenting. nesten litt skummelt - he,he. er 8+4 nå... men jeg har fått mage, jaffal, mest om kvelden! litt stress med klær og sånn, for haddeingen planer om å si noe før etter jul ;-)

Formen er toppers! Ingen kvalme, ikkje spesielt trøtt og ingen vondt i hverken pupper eller mage! Tør nesten ikkje seie det høgt! Men eg er jo selvfølgelig redd for at det skal vere noko galt inni der...at det er derfor eg ikkje kjenner noko.... huff ja vi mødre veit jo å bekymre oss konstant :) Får prøve å tenke at eg er superheldig som er frisk og rask :)

Lykke til!

Jeg er ikke noe særligkvalm jeg heller. Var ikke det sist gang heller. Men blir FORT sulten og må spise ofte...Ikke bra!! hehe

Men trøtt er jeg hele tiden, og noe hekkans vonde pupper :)

...tam-tam tiden går så sakte!

Annonse

Min første graviditet, og visste ikke om det før nå for noen dager siden! Vi har prøvd i snart 2år, så ikke så ivrig på testingen lengre.. Har liksom blitt nok skuffet! Vi er nå 8 uker og 4 dager på vei. Bank i bordet, har kun hatt antydninger til "litt" kvalm og svimmelhet i en dag, og ellers er jeg i toppform! Ikke særlig trøtt, og ikke vondt noen plass. Kjenner det "strammer" seg på en måte nederst i magen, men bare en deilig følelse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...