Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #101 Skrevet 13. desember 2011 Jeg kjenner faktisk ei som ikke får jobb i komunnen for at hun er et beryktet navn som klager og kjefter og klager og kjefter. Ringer og ringer og skriver brev og brev. For den minste ting. Og dere som sier nå at dere er sinte for at buss sjaføren kastet hun av les innleggene over .
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #102 Skrevet 13. desember 2011 Oj,dette ble intr.selvsagt jobber jeg jo ikke hos veolia,selvsagt er jeg ikke for at noen kaster noen av bussen,men det lille eksperimentet tok jo helt av:-) Tror dere virkelig at noen ville risikert jobben sin forde de skrev dritt om firmaet sitt her inne?? Er så og si aldri her inne,men må si et jeg er overrasket.på flere andre av debattene er det en kjempe fin tone,folk tar vare på hverandre og er der for hverandre,men så snart det dukker opp et forum der man kan vær anonym,da tar folk helt av!det er for pokker de samme damene!!! Så,du som nærmest ville anmelde meg også:-) kommer nok ikke veien med det,jobber som sagt ikke i nærheten en gang..lol,men moro å se hvordan folk reagere.minner om den diskusjonen med hu som hadde kjørt med ungen på fanget,må le av det hele!!! Nei,i rest my case:-) Ha en flott kveld alle dere kranglefanter og perfekte mammaer som aldri har gjort no galt,aldri snakket dritt om noen og har en konstant glorie over hue:-) må være deilig å være så perfekte som dere!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #103 Skrevet 13. desember 2011 19:47 Nå prøver du å ro deg ut av det!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #104 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er svært overrasket over at en ansatt i administrasjonen til dette busselskapet skriver innlegg i denne tråden, og ikke minst at fornærmede gjøres til underholdning på pauserommet hos Veolia i Stavanger. Helt utrolig at det er mulig å bruke vold mot en som har en kronisk sykdom for deretter å gjøre fornærmede om til en lættis. Hvilket menneskesyn har du egentlig? Og hvorfor ber du HI om å ringe dere når du likevel mener hun ikke kommer særlig langt med klagen? Mao har dere ikke tenkt å realitetsbehandle klagen. HI: Anmeld selskapet, og be bim om ip-adressen på overnevnte innlegg. En skammelig oppførsel fra et busselskap. Blir Taxi på meg om jeg noen gang skulle finne på å avlegge Stavanger et besøk.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #105 Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer med prisen for årets teiteste innlegg på bim!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #106 Skrevet 13. desember 2011 Jeg var ikke tilstede på den aktuelle bussen, ei heller sett opptak av hendelsen så skal ikke uttale meg om saken mer enn at det kan virke som om at både HI og bussjåføren tok noen feile valg. Når det er sagt så er jeg sjokkert over denne veolia-ansattes uttalelser ang saken (hvis det er tilfelle at hun faktisk jobber for selskapet). Samma det vel om HI sender inn klage på klage og det ikke er veldig hold i de. Dette var et veldig uprofesjonellt svar å gi HI. Regner med at du skriver her til henne fra din stilling i selskapet siden du uttaler deg om saken sett fra deg og dine kollegaers øyne. Er vel ikke helt bra, hun er på lik linje som andre passasjerer en betalende kunde og skal henvendes med respekt og profesjonalitet. Men istedenfor henger du henne ut her i et nettforum, og kan fortelle oss andre at hun er pauserommets lættis osv.. Hvordan tror du hun føler seg når hun leser svaret ditt og hvordan vil hun føle seg når hun skal ta bussen regelmessig som hun er avhengig av..? Og ikke minst, ville du satt så trygt og godt i stillingen din hadde sjefen din visst om dine uttalelser? Ser at en over her tar seg av det så da slipper jeg å henvende meg til dine overordnede. Jobber selv i en frisørkjede. Hvis en av mine kollegaer hadde hatt en kunde til behandling der kunden ikke var fornøyd med resultat og service, så er det veldig leit, og frisøren vil tilby seg å ordne opp i dette som var blitt gjort og sagt (jeg skjønner at dette ikke kan sammenlignes med bussjåfør som angivelig blir fysisk mot vanskelig kunde med bare les videre). Om denne kunden er kjent i kjeden for å være vrang, kravstor og alltid klager, så opptrer vi alltid profesjonelt og strekker oss langt for å møte kundens ønsker. Skjønner at noen kunder ER vanskelige men vi behandler alle med respekt. Hvis jeg da hadde da gått ut i et nettforum der jeg kjente henne igjen, og da hadde snakket til henne som frisør i denne kjeden, og skrevet noe slikt som du har gjort til HI, og det hadde nådd min ledelse hadde jeg fått SPARKEN på dagen!!! Glad jeg ikke trenger å benytte meg av kollektivtransport i Stavanger.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #107 Skrevet 13. desember 2011 Har selv blitt klemt i døra ett par ganger hos Oslo sporveier eller Ruter som de nå heter. Sa i fra og ble skjelt ut på en blanding av urdu og norsk. Ingen hyggelig opplevelse å ta kollektiv transport i hovedstaden heller, om det kan være til noen trøst :-(
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #108 Skrevet 13. desember 2011 Fader 19.47, hvor jævla patetisk går det an å bli? Snakk om å dumme seg fullstendig ut!!! Jævla taper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå