Gå til innhold

bussjåfør gikk til fysisk angrep på meg nettopp. sitter og hylgriner her. jeg er så SINT!!! HVA SKAL JEG GJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk du rundt på bussen for å se etter skilt? Sært!!

Kunne du ikke bare tatt sjåføren på ordet, og ikke kverulert sånn??

Skrevet

Bussjåfører i Stavanger begynner å bli et kjent femomen. Folk i dette området vet hvor sprøtt det kan fortone seg. Helt vilt til tider.

Ikke uttal dere, dere som kommer fra andre steder.

Skrevet

Nei slik er det ikke. Det står ikke skiltet på busser at man ikke har lov til å ha sko/støvler i setet, men sjåføren kan kreve at du går av bussen dersom du gjør det. Det er lov å bruke vettet.

Skrevet

Nettopp. Men selvrettferdige voksne må man være mer forsiktig med, for de anmelder.

Skrevet

Hadde uten tvil anmeldt galningen, han overreagerte uansett om det var dumt av deg å ville ha med kaffen......

Utrolig uprofesjonelt av sjåføren.

Skrevet

Min svoger kjører buss, vel og merke i trondheim men alikevel.

Fortalte han om din hendelse her Hi, og han ble rett og rimelig rystet.

For å sitere hva han sa;

Ja, det er mange buss selskaper som har mat og drikke forbud, men en sjåfør har ALDRI lov til å fysisk fjerne en passasjer på denne måten.

Det står i arbeidsreglemente til alle selskaper.

Min svoger sa dermed, at du absolutt burde ringe politiet for å anmelde forholdet, deretter kan du ringe selskapet og avtale ett møte med sjefen, for det er mye bedre du står der i egen person, å forklare nøyaktig hva som skjedde, og informere dem om at du har anmeldt forholdet.

Lykke til:)

Skrevet

Ja, da er det bedre å vente på at politiet kommer og fjerner denne krakilske damen.

Busspassasjerene har jo tid i massevis, og politiet har masse ressurser, som vi vet.

Skrevet

Det er ingen vits i å være spydig, det er jo slik det skal gjøres..

Alle arbeidsplasser har ett reglement de ansatte må følge, og bryter se noe og er det noe alvorlig, så har man ikke rett til den jobben lengere

Skrevet

Himmel og hav, man bør da tåle å bli hevet av bussen når man gjør noe galt. Og det er ikke bare politiet som kan ta fysisk i deg. Hvor har dere det fra?

Skrevet

Hvor dum er du 22:28? Ingen har lov til å gå til fysik angrep på andre.

Skrevet

Jeg er faktisk ikke dum:) dette er ikke ett fysisk angrep

22:28

Skrevet

Bor selv i Stavanger og tar bussen hele tiden. Så lenge jeg kan huske har det ALDRI vært tillatt med mat/drikke på kollektivtransporten her.

Har flere ganger kastet nye brusbegere for å komme med bussen- ugaten problem. Det er jo ikke buss sjåføren sitt "problem" at du nettop hadde kjøpt den for 40 kr. Regler er regler. Og skulle du falle og søle VARM KAFFE over noen andre kunne dette gitt store skader i tillegg til griset.. Tenk om du hadde mistet kaffen i en barnevogn? over et barn?

Tenk deg for skader det kunne fått!

Du virker nå ganske spesiell og jeg synes ikke synd på deg.

Klart han skal ikke ta i deg fysisk, men om hhan kun geleidet deg ut så syns jeg han gjjorde rett i det så lenge du ikke hørte etter asså... desverre.

Skrevet

Og når det gjelder legevakten, så kommer du deg dit om det er det som er nødvendig. Man ligger ikke hjemme og blør ihjel av den ene og andre unskyldning at man "orker ikke ta buss, har ikke penger til taxi osv"

Det er som mor sier, kan du ikke drikke vann fra springen er du ikke tørst nok =)

Ta en taxi, be en venn kjøre dg..et eller annet!! Været her er forferdelig ruskete idag, så skjønner du ikke orker bussen, men kjære vene, dt finnes andre fremkomstmidler og du har jo familie som pleier hjelpe dg med unga så nå kan du høre med moren din igjen!

Skrevet

Det han gjorde var feil,dra på legevakta og få noen til å hente deg. En annen ting er at mat og drikker er allmenkjent at man ikke skal ta med seg så lenge det ikke er i en sølesikker beholder.

Skrevet

Jeg jobber selv i admin.hos veolia stavanger. Ble tipset om denne linken av en kollega. Må le litt av hele greia. Or det første, HI, tror alle her vet hvem du er...ikke manges som sender klage på klage på klage:-)

Har faktisk selv snakket med sjåføren dette gjelder og hans versjon er en ganske annen!!

For meg virker dette som en sak som er eskalert noe voldsomt. Ring gjerne oss i veolia eller politiet for den del, men er redd du ikke kommer lange veien. Har selv sett opptaket fra den aktuelle hendelsen og det kommer du ikke lange veien med.

Det var også en annen sjåfør med på bussen denne dagen og nå er dette den store lættisen på pauserommet. Du blir,til informasjon,omtalt som hun som alltid gjør en fjør om til ti høns.

Som noen skriver her,det er faktisk ikke lol til å dra med drikke og mat inn på bussen!!!

Nå er det selvsagt noen som ikke tror dette er er reelt innlegg,men da kan jeg si med en gang: tro det dere vil,jeg sitter i alle fall trygt i en god stilling hos veolia.

Skrevet

Hei du som jobber i Veolia ! flott at du sier noe em denne saken.

Jeg har hele tiden skjøt at denne damen er en smule gal !!

Skrevet

Jeg synst det er urovekkende at et firma skal angripe privatperson inne på dette forumet.

Jeg velger nå å skrive ut både spørsmål og svar og sende det til det aktuelle firma. For her blir det uansett hvem som har rett dårlig reklame for firmaet. Iallefall når ansatte skal ha en privat mening.

Jeg kjenner til flerer personer i dette firmaet, men aldri hørt at man ler ut passagerer på pauserommet. Heller ikke at man lagrer filmer. Om dette stemmer er det mot all lovverk.

Skrevet

Selv om du aldri har hørt om det før, betyr det ikke at du ikke skal følge regelen.

Regler er regler. Hva slags forbilde ville du vært for en unge?

"Regelen gjelder kun for dere, ikke meg".

Voksent. Det var uansett ikke hans problem at du hadde betalt for kaffen.

Jeg har forsåvidt vanskelig for å tro historien din, egentlig.

Skrevet

Vel gal vet jeg ikke,men poenget er at når man roper ulv,ulv for mange ganger....ja,du vet jo hvordan det endte.

Klager blir alltid tatt seriøst,men når samme person blir gjenganger,da stiller det selg selvsagt litt anderledes.

Skrevet

Omg...du er da passe teit som tror det virkelig er ei fra veolia her inne!!!dette forumet er stapp fult med hormonelle bitches:-)

Og til opplysning,det var faktisk HI som opplyste hvilet firma dette dreier seg om,og evt.sa noe stygt om dem!

Skrevet

Omg, du er visst ganske teit selv, du.

Dette er et mammaforum, klart det er hormoner her.

Skrevet

Du ringer og politianmelder.. forteller nøyaktig hvilken buss, nr. klokkeslett og hendelsen.. samtidig som jeg ville gått til legen og fått en legebekreftelse på sykdommen.. slik at de virkelig ser hvilken konsekvenser det har fått.

DETTE ER IKKE GREI OPPFØRSEL!!!

Ble sint på dine vegne her jeg sitter.

Skrevet

Joa,men husk at dette er de samme mammane som sitter i andre forum og oppmurer,støtter og koseprater med hverandre. Rart hva en anonym knapp gjør med personligheten til folk:-)

Skrevet

19.07 : Signer med nick da. Eller tør du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...