Gå til innhold

Jeg kan spå litt ikveld om noen vil. Fram til 21:30, for da begynner Greys! ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Nå har jeg ikke vært her inne på spå siden på veldig veldig lenge. Men jeg lurer nok en gang på om det er barn i min fremtid? Blir jeg mamma?? har ventet på det veldig veldig lenge, og er godt i gang med ivf( tatt en liten pause nå)

Håper det er en liten sjle der ute som venter på å komme til oss :)

131176

klem og tusen takk

Annonse

Gjest Ms. Muffins

Hei Gulltopp!

Jeg mener å merke at du har hatt et utfordrende år.

Du skal slutte å sette andres behov foran dine. Skjem

deg bort litt selv nå, det har du fortjent! Ta vare på deg selv,

og unn deg noe godt!

Du skal fortsette med å sette "krav" til økonomien din, og sette opp

budsjett. Det er lurt av deg! Har samboeren din eller noen i nærheten av deg fått litt ekstra i år? Eller har du fått mer enn du har forventet på annet hold? Arv? Investering? Hvertfall, er det lurt å spare litt nå.

Jeg kjenner masse, masse kjærlighet når jeg snakker med deg.

Har forholdet mellom deg og samboeren blitt forsterket på noe vis?

Føler meg helt ør rundt ørene, og varm om hjertet! :)

Gjest Ms. Muffins

Hei Cornflake!

Deg har jeg spådd før vet jeg :)

Men det er nok ei stund siden.

Jeg ser du har hatt et skifte av interesser i år.

Jobb har kanskje glidd litt ut, mens prioriteringen av barn, hjem og familie kommer inn i bildet.

Jeg tror du kommer til/har møtt noen som kan hjelpe deg innen jobbområdet. Noen som kan veilede deg, og som du etterhvert kommer til å like veldig godt! :)

Har du hatt problemer med penger i år?

Dette kommer til å endre seg neste år, bare du åpner øynene litt, og ser hva livet byr deg på.

Når det gjelder graviditet ser jeg ikke noe i de nærmeste månedene, men heller utover mot vår/sommer. Ser ihvertfall mer sommerlige tanker rundt deg.

Og en stemme sier meg at du skal få kontroll på følelsene dine ;)

Annonse

Gjest Ms. Muffins

Hei Aurora! :)

Huff, så fælt det må være å slite med å bli gravid. Kan ikke tenke meg til hvor vondt det må være! :(

Jeg ser ingenting varmt rundt deg akkurat nå, føler meg ikke yr og glad heller, bare trist og lei. Kan dette stemme?

Føler at alt går imot meg, og sitter her med en tung kropp, og slitne skuldre.

Jeg tror du blir mamma, kanskje mot neste år.

Føler meg litt kald og urven i kroppen, og dermed tror jeg du blir gravid enten nå på nyåret, eller i slutten av høsten.

Lykke til!

Født 06.12.89 hei, jeg kunne godt tenke meg og vite kjønnet på den lille spiren i magen har foreløpig termin 04.08.12 og har en sønn fra før. Kunne også tenke meg og vite litt om fremtid økonomi, forhold, jobb og slikt:) takk for svar.

Hei :) Kan du være så snill å se på et jobbspørsmål? Har jobb i dag, men ønsker virkelig å få ny jobb for å utvikle meg videre. Kan du eventuelt se om det tar langt tid før jeg får annen jobb? Jeg 271173

Klem :)

Gjest Ms. Muffins

Hei Anonym!

Huff, så leit, beklager tapet ditt! :(

Det er vondt å miste, har gjort det selv også.

Vondt for meg å si dette her, men jeg føler at aborten din kanskje var en nødvendighet. Du blir gravid igjen ganske snart.

Vet ikke helt hvorfor jeg føler at dette var nødvendig, men kroppen din viser meg tegn på at den var ikke klar, selv om du var det.

Du er på vei til noe stort, og noe positivt kommer til å skje på nyåret.

Du kommer deg forbi dette, og i slutten av måneden her ser jeg munterhet og yre følelser!

Masse lykke til!

Hmmm,... jeg HAR følt meg tung lenge, men nå for tiden er jeg mye mye lettere. Godt med en ivf pause,. og ting i liver er i ferd med å snu seg til det positive. Så ting har gått i mot meg lenge,... men følte liksom at den tiden er forbi. Men de siste fem årene har det vel ikke vært en ting som har lyst opp livet mitt, så jeg skjønner veldig godt at du fikk inn det:)

Hååper på en spire på ny året,... men uansett skal jeg nok klare å vente enda litt til,.. selv om det er på tide at denne lille spiren tar plass og blir der!!! For nå skal dette tunge, triste og leie snus til bare lykke:)

Tusen takk,- og så fint du ser at jeg kanskje blir mamma da:) Nytt ivf forsøk i februar / mars tenker jeg!! Så da håper jeg igjen,...Blir mitt 7. forsøk,.. phuuuuuu

Gjest Ms. Muffins

ij30:

Hehe, er litt lattermild her jeg sitter, for du er en utålmodig sjel, veldig ratsløs av deg ;) Sitter å rister litt på føttene og blikket mitt hopper opp og ned på siden her! Len deg tilbake, slapp av. Ikke rydd opp hele tiden, ta deg en kopp te istedet, og se litt tv :) Det vard et første jeg fikk opp, måtte bare si det, hehe!

Han frir nok ikke med det første. Og jeg tror ikke helt han gjør det,

med mindre du gjør deg litt frempå, om du skjønner? :)

Hinter du mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...