Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Har varit sån här nu i 2 veckor - otroligt irriterande! Jag är ganska otålmodig av mig så detta passar inte bra. Är ofattligt trött och lite trist, du vet sån som när man ska ha mensen...men här kommer den aldrig så vet inte vad det är. Imorgon ska jag pröva komma mig på träning för att se om det hjälper. Soffa och säng-häng hjälper i vart fall inte! Äter vitaminer men kunde vara duktigare på maten...men det är ju inte lätt när man känner sig på botten Några tips? Blir snart galen!!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hei kjære, ser på denne avogtil, når jeg er litt nedfor/sliten. Hjelper meg masse! Kan jo godt hende det er mensen som er på vei, når er det vanlig at den kommer igjen btw? (Har ennå ikke fått den jeg) Denne linken fant jeg på en annen tråd om det å være sliten.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Så god du är! Tack! Jag får riktigt dåligt samvete för att jag går och små deppar och kan inte fatta varför jag är trött...! Prinsen har sovit fulla nätter i 2 veckor. Lägger sig runt 21.30 och vaknar runt 8 tiden på morgonen... Men så har vi stora syster som gärna hostar lite och så då...men oavsett så vet jag mååånga som har det mer slitsamt än mig. Därför kan jag inte förstå varför kroppen ska vara så neggativ! Detta är liksom första gången som man lääängtar till mensen kommer (kommer aldrig ske igen! haha!)
merkin Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Hei! Jeg hadde (har) det på samme måte. Merket det tydelig da tassen var ca 6,5 mnd. Trodde det kanskje var en høstdepresjon/svangerskapsdepresjon eller alvorlig sykdom. Jeg dro til fastlegen som tok blodprøver mtp jern ,stoffskiftet og vitaminer. Viste seg at jeg hadde svært lave nivåer av vitamin D, noe som kan gi lignende symptom. Tar nå tilskudd og føler meg faktisk bedre. Dra til legen og ta blodprøver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå