Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Vi bor i et 20 år gammelt hus og nå som det ligger på null grader ute så er temperaturen i bruksom ca 14 grader om morgenen. Da er det ikke noe varme på om natta. Vi har peis som vi fyrer med om dagen, men syns det er så guffent å stå opp til kald stue.. Har dere på varme om natta? Hvor varmt er det til dere om morgenen? Noen som vet hva det ca vil koste meg å ha en ovn på 2000watt på i f.eks 12 timer i døgnet? (ovnen har en innstilling på at den holder romtemp på 22 grader..)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 ca samme her også. skikkelig guffent å stå opp. fyrer et par timer med ved i ovnen før det blir varmt i stua og utover dagen så da ligger tempen på 20-22 grader =)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Ganske kaldt har vi det på morgenen. 16-17 grader tipper jeg. Iblant kaldere. Det blir veldig fort varmt med en vifteovn syns jeg. Selvom det selvsagt ikke er deilig å stå opp til en kald stue.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Nå bor vi i en gammel kjellerleilighet så er iskaldt om morgen. Må løpe ut og sette på varmeovnen Neste uke flytter vi i vår nye leilighet som er under 10 år gammel og i andre etasje så håper de under oss er frosne og fyrer mye for da blir det varmt og godt hos oss
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Vi har fjernvarme og den står på hele tiden. Det er vel ca. 20 grader i stuen når vi står opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå