Scarlette Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Jeg har i dag en gutt på 13 mnd, og hadde absolutt ikke tenkt å ha en til akkurat nå. Men alltid tenkt å ha to tette, så gjør egentlig ingen ting at jeg er gravid nå, men ja, det var en overraskelse. Så jeg gikk til legen for å finne ut hvor langt jeg faktisk er. Og sist mens var andre uken i oktober, så da ville jeg være sånn ca 6-7 uker på vei. Legen tok da en HCG test, og skulle ringe meg dagen etterpå da han hadde fått svar, for da kan han sånn ca se hvor langt jeg er på vei. Fredagen kom ,og legen ringte. Det ser ut som om jeg var mye lenger en jeg hadde trodd. For HCG nivået viste 12-13 uker. Det var jo et sjokk, hadde jo mensen, så da gikk jeg utifra at "mensen" var en liten blødning istedet. Han ville no at jeg skulle på en Tidlig ul for å være på den sikre siden. Så fikk jeg tlf i dag av gynekologen. De hadde en avbestilling og lurte på om jeg ville ha den. Kjempe gla, løp jeg opp. Og ser klart å tydelig et hjerte. Så begynner han å måle å flytte på ul, og der var det jammen meg to hjerter!!Jeg venter to eneggede tvillinger i juli!! Eg har ikke ord. Gla absolutt, men alle bekymringene kommer jo! Herregud. Trebarnsmor som 26 åring på 2 år!!! Samboer har jobbet overtid, så har ikke fått fortalt han det enda. Er redd han kommer til å frike ut. Jeg har overbevist han om at vi får plass til to barneseter i bilen vår, men ikke søren at vi får plass til tre!! Nå må vi ha så masse mer utstyr og div.Har enda ikke fortalt det til familien.Har vært hos fotograf i dag og tatt bilder av 1-åringen med en body som står "JEG SKAL BLI STOREBROR" så for jeg skrive på julekortet.. hilsen xxxxx (som skal bli storebror til to i juli)
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Gratulerer så mye! Er en ubeskrivelig følelse å se mer enn et hjerte banke, men tenk så heldige vi er som får to på en gang. Det blir sikkert travelt med tre så tette, men de kommer sikkert til å få veldig mye glede av hverandre. Stilig julekort da. Måtte le. Kan tro familien blir overrasket. Lykke til med tvillingsvangerskapet!
Scarlette Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Takk for det.. Gleder meg veldig, men akkurat nå tenker jeg på samboers reaksjon. Har spøkt med at det er tvillinger. Får to for en, men at det faktisk var to hadde jeg ikke ventet Venter du en eller toeggede?
jath Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 du kan jo trøste deg med at dere har fått vite det tidlig... selv om det foreløpig bare er du som vet det. Skjønner at du er spent på reaksjonen til samboeren. Vi fant det ikke ut før i uke 21, da vi var på ordinær ul, så sjokket var enormnt for oss begge. Men tro meg, dere venner dere fort til tanken, det er utrolig hor raskt man omstiller tankene og får kontroll på følelsene igjen. Snart vil dere tenke at selvsagt er de to, og alt føles helt riktig slik!!! Lykke til!
eline1980 Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Gratulerer så masse! Forstår veldig godt sjokket du føler.. Lykke til med å fordøye nyheten! Veldig fint at du har fått vite det så tidlig, da får du lenger tid på å forberede deg både mentalt og ellers.
HH72 Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Gratulerer! Har akkurat gjennomgått en omfattende researchrunde på bil ang plass til tre barneseter, og endte med å kjøpe en Ford s Max (2008-modell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå