Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Som kan fortelle meg om hva slags praktisk oppgave de fikk? Teoretisk også om du husker:) Siste innspurt her!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Hei! Da jeg hadde praktisk/teoretisk eksamen fikk jeg kun spørsmål fra sensor. Trakk en oppgave som omhandlet bla. kosthold, f.eks hva ville du ha spist til frokost og hvorfor.Hvorfor er vitaminer og mineraler så viktig? osv.. Konflikthåndtering f. eks gjøre rede for og komme med ulike eksempler på ulike konflikter., Og reklame...er denne reklamen troverdig?Hvorfor/hvorfor ikke... Lykke til på eksamen!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Hei. jeg hadde nettop den eksamen fikk om egenomsorg og tverrfagelig sammarbeid i en barnevernsinstutisjon, som praktisk oppgave fikk jeg å dekke et frokostbord der en av de som skulle spise hadde diabetes. Lurt å lese seg opp på matvarer tror jeg Tror nokk eksamen går bra, den var ikke så veldig vanskelig og mn får jo en halvtime å forbrede seg på etter man har fått oppgaven Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå