Gå til innhold

Se på meg ang fødsel? Kan se tilbake:)

Anbefalte innlegg

Jeg lurer da på hvordan fødselen vil gå, å ikke minst når det vil skje og evt det dere ser rundt det hele:) Blir det en vanlig fødsel? Han har ligget en stund på tvers inni der, men han ligger visst rett nå, men kjenner han snur seg ofte.260188

Fortsetter under...

hei :)

eg får opp en vaginal fødsel på deg når har du termin? får ikke opp noe fødsel på denne siden av året skjønner du :/ hehe men no skal du bare se at du har pasert termin og alt :P

lyst å se tilbake på kor mangen barn totalt eg får og evt når eg blir gravid? vi er ikke prøvere ennå..

• 2 uker senere...

Hei å beklager seeeint svar, har ikke vært her på en stund;)

Takk for at du så på meg, har termin 29, så er jo veldig sannsynelig at det ikke blir i år, men jeg håååper, hehe:)

Får deg opp som veldig fruktbar i februar, å det er en veldig fin mnd hvor det er mye som skjer, kjærlighet, overraskende hendelser osv:-) Men jeg har også en god følelse på vårparten egentlig! Får opp tre barn, men også en liten overraskelse, så kanskje det kommer en på etterslep ;-) Er også et kort her som sier at du må lære deg å slappe av litt, å ikke stresse sånn.

: Ten of Wands

Ti staver betyr undertrykkelse og overbelastning. Du tar på deg for mye og driver deg selv for hardt. Antagelig er du en riktig arbeidsnarkoman. Ting holder på å vokse deg over hodet, og du ser ikke annet enn byrder og ansvar.

Kortet gir råd om at du må lære deg å delegere oppgaver og stole på andre. La andre avlaste deg - du må ikke gjøre alt selv. Nå må du tenke på helsen din og foreta deg kun fornøyelige aktiviteter.

Vet ikke om det sier deg noe jeg men:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...