Gå til innhold

når fikk dere melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at det haster altså;) Men bare lurer på sånn omtrent når dere fikk rå melk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk heller ingenting før barnet var født :=)

Skrevet

Ingenting før barnet var født..

Skrevet

Får ut en dråpe og to nå viss jeg klemmer,fikk masse melk dag to sist gang;)

Skrevet

Forrige svangerskap begynte jeg å lekke da jeg var rundt 6 mnd på vei, måtte bruke ammeinnlegg.

Gjest Milla med 1 Jente og Spire
Skrevet

Første gang oppdaget jeg at jeg kunne skvise ut litt rundt uke 22/23, denne gangen merket jeg det i uke 20.

Husker jeg ble veldig overrasket forrige gang, for forventet ikke å få det så tidlig!!

Skrevet

Fikk det i i uke 16.... :P Skjønnte ingenting jeg, for jeg trodde det var noe som kom etter lille var ute av magen, hehe. Dette er mitt første svangerskap så jeg er jo ganske så grønn på alt dette ;) Men melk kom tidlig her iallefall..

Skrevet

det kom en dråpe i går, da var jeg 24+6.

Skrevet

ingenting før barnet var født - råmelken kom med en gang etter fødsel, resten av melken kom da barnet var 3 dager gammelt. au au au!

Skrevet

Jeg har hatt melk hele tiden etter jeg sluttet å amme for ca 1 år siden. Melka forandret seg når jeg ble gravid, FØR ikm faktisk! Da ble den gul:) Vet ikke om dette er rå melk da, men noe er det iallfall:P lekker ikke, men kan klemme ut. Er nå 15 uker og har det fortsatt...

Med første fikk jeg ingenting før etter fødsel. Men, nå sjekket jeg ikke heller da, så mulig den kom før...

Skrevet

med nr 1 var det vel rundt uke 18, nu me nr to har jeg vel hatt det siden uke 5-6 tror jeg. :D

Skrevet

Fikk det i uke 9 eller 10, så må jo skifte bh opp til 2-3 ganger om dagen fordi det lekker -.-

Skrevet

Venter nr 3 og har aldri fått melk før etter fødselen..

Skrevet

Jeg har merka at det har vært litt størkna melk på brystvorten et par ganger (har ikke tenkt over at det kan være det, men jeg har tenkt sopp ellernoe, hehe...) Nå prøvde jeg å presse ut noe og det kom tre dråper med helt klar melk ut av begge nipplene. Jeg er uke 23 nå:) Husker ikke når det kom siste gang, men tror ikke jeg prøvde å få ut noe heller, før på slutten..:)

Skrevet

har kommet allerede. uke 22. Huske ikke katti æ fikk det sist, men va nok omtrent samtidi som no.

Skrevet

I første svangerskapet fikk jeg råmelk i ca uke 22. I 2.svangerskapet kom det ingenting før sønnen min var født. Og så langt, har jeg ennå ikke fått noe ( er i uke 22+5 ).

Skrevet

Har også oppdaget litt størknet melk ved en anledning og en bitteliten flekk på t-skjorta en gang. Er nå 16+6 og det er mitt første barn. Har ei bok med spørsmål og svar til jordmor og der står det at man ikke skal klemme ut melk før barnet er født, da dette kan sette igang rier. Derfor lar jeg det være ;) Men det er merkelig at det kommer så tidlig ja!!

Skrevet

Kan klemme ut litt råmelk nå, er i uke 21..

Skrevet

Den kom med babyen(e).

Og, så lurer jeg på om dere driver å skviser puppene for å sjekke om det er melk der? (ser jo det er mange som lekker, så det er ikke dem jeg "sikter" til)

Det har faktisk ikke falt meg inn å klemme ut noe som helst- tenker det kommer nok når tiden er inne :)

Skrevet

Med de tre første barna kom det ingenting før etter fødselen. Denne gangen spruter det ut om jeg klemmer, og sånn har det vært siden rundt uke 24. Er i uke 33 nå.

Skrevet

Hm..er ei stund sidan no, begynte å lekke/dryppe for lenge sidan (må leite i boka for å finne eksakte veka).

Men no er det slik at det renner av seg sjølv om eg går uten bh, så må sove med bh og ammeinnlegg (jaja, like greit å venne seg til den tilværelsen igjen).

Er 24+2.

Hehe,kun 16veker igjen til ein baby som kan gjere seg nytte av desse dropane;P

Skrevet

Forresten: tips til alle som klemmer for å kjenne om dei har fått noko i brysta endå. Slutt med det..har ein først funne ut at ein kan få ut ein drope, treng ein ikkje tøye stikken. Er i grunn noko herk å gå lekk i fleire mnd før fødsel.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...