dianna Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Alt var heldigvis bra med lillejenta i magen Er 38 + 3 og hun er estimert til å være ca 2900 gr nå, nedre del av normalen. Så beskjeden er at mor må spise mer. Har kun gått opp 6 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid. Men tro meg, jeg spiser det jeg kan. Ikke de store fysiske utskeielsene heller. De siste ukene har jeg fått fullstendig dilla på isbiter og knasker mange om dagen. Kom over info om at det kan virke slankende (?!). Håper ikke det har gjort det store utslaget. Noen som vet noe om det? Jaja, blir det fødsel rundt termin, har hun forhåpentligvis har lagt på seg litt mer. Skal på ny kontroll dagen etter termin.
Tjålsi har født en prinsesse Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Min jente var på 2800 estimert. Jeg har lagt på meg over 20 kg i svskapet, så her går det ikke på at jeg spiser for lite ihvertfall. Jeg blir igangsatt en dag over termin, om hun ikke vokser tilfredstillende på disse ukene. Jeg fikk beskjed om at det gikk på morkakefunksjon og at det ikke ville ha noe å si med hva jeg spiste. Sikkert annerledes om du har lagt lite på deg. Isbiter er ikke slankende, annet enn at kroppen bruker energi på å varme de opp. Skal mye til at det er utslagsgivende.
dianna Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Da er det ganske likt estimat på oss. Jeg har litt vanskelig for å forstå at hun er liten fordi jeg har gått lite opp i vekt. Jeg vil påstå at jeg spiser normalt, samt at babyen skal jo ta til seg næringen en trenger uansett. Blir spennende å se sf-målene de neste kontrollene, og iallefall hva legen sier på kontroll dagen etter termin. Jeg er iallefall overrasket over at lillejenta fremdeles har holdt seg i magen til nå (pga prematurrier og at slimproppen gikk for en måned siden), så da kan jeg jo likegodt gå til termin og vel så det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå