Gå til innhold

Bryststørrelse

Anbefalte innlegg

Jeg er kommet til uke 12 og synes brystene har økt skuffende lite i størrelse. De strutter kanskje litt mer og er litt fyldigere, ellers er de nesten like små som de alltid har vært... Hadde for første gang mitt 31-årige liv håpet å ha litt ordentlige "boobs". Nesten litt skuffet;)

Eller burde jeg være glad til, hvis de øker mindre blir de kanskje mindre slappe og hengete etter fødsel og amming?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143830425-brystst%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke mer enn 6+1, men har merket det veldig på puppene allerede.. Har ganske store pupper fra før og nå er de enda større og syyyyykt ømme og tunge.. Bhene mine var litt store (etter at jeg minket i puppene da jeg gikk ned i vekt) men nå er det såvidt de passer.. Og så er det ett mareritt om kvelden når jeg tar av bhen, de er så vonde og ømme at jeg må holde under de hvis jeg skal bevege meg uten bh..

Håper egentlig ikke at de blir så mye større, men det gjør de nok.. De blir nok enda større når melka kommer.. Du får glede deg til det:)

Jeg har begynt på min 6uke og jeg merker det allerede. Har ikke så veldig store bryster fra før, men de har allerede begynt å vokse seg ut av den gamle bh'en. Trodde jeg skulle bli kjempe fornøyd med å få litt størrelse på dem akkurat som deg, men de er skikkelig øm på alle kanter så jeg hadde egentlig vært glad om jeg var i dine sko ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...