venter gutt i januar Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Dere som er rundt uke 33 hvor mye jobber dere nå? Og hvordan er formen?
Lise259 Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Jeg er snart 32 uker, og jobber nå 50 %, men har en aktiv jobb. Tror jeg kommer til å jobbe litt mindre snart, for ryggen begynner å verke og pusten begynner å bli slitsom. I jobben må jeg gå inn og ut av bil hele tiden, som postbud, så dette tærer på kroppen
Mininni Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Jeg er også snart 32, og jobber fullt til og med i dag. Skal på kontroll i morgen og regner med å få en delvis sykmelding da (vil trolig jobbe 60 % eller noe sånt). Er veldig sliten, strever med nattesøvn, med bekkenet, med ryggen og tåler rett og slett mindre stress og belastninger enn før. Jobbet 60 % den siste tiden før permisjon forrige gang også, og det funket utrolig bra - da kunne jeg gi 100 % når jeg var på jobb, og fikk hvilt ut godt imellom, i stedet for å gå og hangle på "halv fart" på 100 %.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå