IdaPingPong Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Nå nærmer det seg egentlig mens, den mensen jeg skal ringe og fortelle om, for vi skal ha oppstart i Des Meeen så har jeg ikke antydning til noen mensen smerter, men BALLONGER til pupper!! Så slo det meg, kan jeg ha blitt gravid? Prøvd intenst denne måneden.. Men tok ei test for 1 uke siden og var negativ som alle andre tester jeg har tatt ift graviditet. Herrrregud og frustrerende!! Å puppene er ekstreme på kvelden, kan ikke være nær dem en gang, sports bh er flott.. Men jeg har aldri vært gravid før så kjenner ikke til noen "bivirkninger".. Måtte lufte litt tanker da jeg har droppet det denne gangen til venner og familie!!!
Gjest usababy Skrevet 29. november 2011 #2 Skrevet 29. november 2011 Dette var første tegnet jeg hadde da jeg var gravid sist. Ta en test når det er rundt menstid, for det kan godt hende du faktisk er gravid. :-)
IdaPingPong Skrevet 29. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2011 Oioi vente ett par dager til:)
*papilla* Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Så spennende CarinaH:))) Det kan jo hende at du har slappet mer av denne mnd med tanke på at du snart skulle begynne på medisiner og sånn, å så har en liten luring lurt seg inn i mellomtiden? Det hadde jo vært helt fantastisk, jeg krysser fingrene for deg!! Og om mensen skulle dukke opp likevel så er du uansett ett skritt nærmere:)) Jeg fikk satt inn egg igår, så jeg er for tiden en levende rugemaskin:) Det hele har gått utrolig fort, kan nesten ikke tro det! Håper vi begge får positiv test, du denne uken og jeg neste uke!! Det hadde vært verdens beste julegave!! Masse lykke til, håper håper håper den neste testen din er positiv! Goood klem fra
IdaPingPong Skrevet 29. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2011 Å Papilla Ja, jeg har nok jekket hodet ned ett par hakk denne tiden. Å godt er det.. Men jeg tror også kroppen har gjort ett lite puss med meg, for kjenner litt murring i den ene eggstokken, men uansett, så er jeg snart der om jeg er på "tjukka" eller om vi skal få hjelp. Lykkelig uansett * Oi, har du kommet så kjapt igang? Så FANTASTISK, å hvordan er følelsen? Var det vondt og ta ut eggene? Jeg har en følelse av at du har en baby i magen din som BLIR, også ikke rømmer Stoor klem til deg
*papilla* Skrevet 29. november 2011 #6 Skrevet 29. november 2011 Akkurat nå har jeg det helt supert:) Selve uttaket var (helt ærlig) ikke særlig behagelig. Eller, det var vel lokalbedøvelsen som var det værst, etterpå kjente jeg ikke noe særlig:) Du får se alt som skjer på skjermen, jeg blir like fascinert hver gang og kan ikke helt forstå hvordan dette i det hele tatt er mulig:) Innsett var ikke noe stress, utenom at du må ligge der med beina i været, en skikkelig spotlight rett hjem samtidig som en sykepleier tar utvendig ultralyd på magen så legen kan se hva han holder på med. Samboeren fikk fint sitte bak meg, lite flatterende syn i andre enden, hahaha:p Innsett var ikke vondt i det hele tatt og det var over på ett par minutter! Jeg fikk følge alt på skjermen og fikk til og med ett ultralyd-bilde av det lille egget som ble satt inn, som forhåpentligvis klorer seg fast og vokser seg stor og sterk:)) Men ja, hele prosessen med meg har gått utrolig fort, jeg har vel vært heldig:) Nå er jeg veeeeldig spent på hva som skjer med deg og gleder meg veldig til å høre forhåpentligvis gode nyheter snart!! klem klem
IdaPingPong Skrevet 30. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2011 Hei søte deg Idag kom mensen, men, det gjør ikke noe. Idag skal jeg også ringe inn på sykehuset og fortelle dem dette. Håper jeg får reseptene osv snart, for da har jeg det i hus Men så spennende, jeg gleder meg såå mye til dette nå, er jo bare 7 uker til jeg ligger der Og 1 1/2 uke til du får vite om du er starten på og bli mamma <3 Ha en fiin dag Klemklem
*papilla* Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Kjære deg, synd mensen kom, MEN nå får du ihvertfall komt i gang med medisiner snart og har noe fast å forholde deg til:)) 7 uker kommer til å gå kjempe fort, spesielt med jul og nyttår inni der, da går tankene over på litt andre ting og plutselig er vi i januar! Å, det blir så gøy når vi begge er sitter med en voksende mage og er super lykkelige! Det er jo ingen garanti for at det går bra med meg denne gang, så for alt vi vet kan du bli gravid før meg;) Meeen, håper og krysser alt som krysses kan for at den lille spiren min klorer seg fast!! Nå har jeg 2 julebord i nærmeste fremtid, ett nå på fredag og ett neste helg.. lurer på hvordan jeg skal få lurt meg unna med å være edru..det kan bli en utfordring, men litt spennende på samme tid:p Ønsker deg en super duper dag CarinaH! <3 klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå