Gå til innhold

Symptomfri og bekymret

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tror det har skjært seg igjen, jeg. 5 uker i dag, og den lille ømheten jeg hadde i brystene ser ut til å ha forsvunnet. Har ikke mensmurringer eller blødninger heller, men regner med det kommer.

Hadde sa i juli i fjor, også etter at symptomene avtok, og jeg mistenker jeg hadde en tidlig sa i april i år, så dette er tøft.

Leter etter et halmstrå å klamre meg i - noen som har opplevd at ømheten i brystene tidvis har vært borte og likevel har fullført svangerskapet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143829999-symptomfri-og-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mistet mine ømme pupper ganske rett etter at jeg oppdaget at jeg hadde dem (det var det som fikk meg til å ta test). Resultatet er 2 år nå. ;)

Ville bare forsøkt å ta det rolig og avvente litt. Symptomfrihet trenger ikke å bety at svangerskapet går mot en abort. Du blør ikke, sant?

Tusen takk til både deg og Trilletrill! Nei, jeg blør ikke. Men har liksom gått og ventet på at det skulle skje siden jeg ikke følte meg gravid. Husker faktisk ikke helt hvordan det var første gangen, da jeg gikk med datteren min, annet enn at jeg da var mer urolig i magen på dette tidspunktet. Men da var jeg på langt nær så "paranoid" som nå. Under svangerskapet som skar seg i fjor var jeg mye ømmere. Det er nok spontanaborten som har gjort meg så mye mer bekymret denne gangen.

Krysser fingrene. Det gjorde i alle fall godt å lese svarene deres! Takk igjen!

Jeg tror på ingen måte at mangelen på symptomer tyder på abort what so ever! Spesielt du som er så kort på vei. Nei slapp av og nyt de symptomfrie dagene. Jeg gleder meg til uke 10/11når jeg endelig kan bli kvitt disse symptomene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...