BareLykke*GravidLykke* Skrevet 27. februar 2012 #126 Skrevet 27. februar 2012 Da har jeg vært på kontroll hos jordmor, det er jo midt på natta nå, hadde lagt meg, men tro det eller ei, for en gangs skyld fikk jeg ikke sove sto derfor opp igjen! :-) Må jo si igår, siden kl har passert tolv, men igår var jeg hos jordmor 14+6, jordmor hadde satt av lang tid 2,5 timer, siden jeg har "mye" bak meg. Vi satte opp time hver måned fremover, med beskjed om å ta kontakt dersom jeg følte behov for det. Hun fant hjertelyden <3 og sa at jeg bare måtte ta kontakt om jeg ble urolig å ville sjekke hjertelyden, det er gjort på 5min sa hun det er så godt å vite det, blir rolig bare av å vite at jeg har den muligheten. Jeg er så glad og kjenner for første gang at jeg begynner å senke skuldrene og har en god tro og en god følelse Syns det er fint å høre hvordan det går med dere jenter, oppdater gjerne om dere ønsker det :-) Lykke til alle sammen og la det bli en sommer med struttende mager Ja jeg er veldig klar til å få struttende mage denne sommeren, send litt babystøv min vei er du snill
KLP <3spire<3 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #127 Skrevet 27. februar 2012 Drysser babystøy over til deg og satser på en fin liten strutte mage tl sommeren MASSE LYKKE TIL
KLP <3spire<3 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #128 Skrevet 22. mars 2012 Heia Jenter Da har jeg vært på ordinær UL i dag og der var det ei aktiv lita jente <3 På tidlig UL satte legen termin til 16 august, selv hadde jeg 17 august og i dag fikk jeg termin på 17 august Hvordan går det med dere jenter?
Solformørkelse Skrevet 22. mars 2012 #129 Skrevet 22. mars 2012 Hei. Det blir en jente på oss og. 16 AUG:-)
KLP <3spire<3 Skrevet 30. mars 2012 Forfatter #130 Skrevet 30. mars 2012 Hei igjen alle sammen. Vært på ordinær UL i dag og der var det sannelig to... Alt så fint ut, men litt vanskelig å få sett ordentlig da den ene bare turnet rundt og forstyrret :-) Begge to var i vigør og hjerner og hjerter så fine ut hvertfall. Så får jeg jo flere ultralyder og da regner jeg med de ser det de skal etterhvert. Så ut som en gutt og ei jente. (helt sikkert en gutt, litt mer usikkert med den andre) Termin flyttet frem til 28.aug. (det går jo egentlig ikke an siden inseminasjonen var 9.des, men det er greit for meg) De blir nok sannsynligvis født litt før uansett. Gratulerer så masse Dobbel lykke :)
blåmeis:) Skrevet 12. april 2012 #131 Skrevet 12. april 2012 Gratuler er med tvillinger, All by myself! Da var det jo en logisk forklaring på hvorfor magen vokste fortere denne gangen... ;-) Her ser det også ut til å bli en gutt og ei jente. Håper alt er bra med dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå