Gå til innhold

Hvem tester i desember??? :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye KLP. Det er så absolutt et skritt i riktig retning. )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har visst testet positivt jeg og:-)

Gratulerer klp.

Skrevet

Gratulerer SUPERMYE til begge to!!! Desember må jo kunne sies å vise ganske god uttelling så langt!

Skrevet

07. des. KLP POSITIV :-)

07. des. Solformørkelse

09. des. ele - Negativ, men neste gang skal det bli!

10. des. *papilla* :))

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. Rugekassa ruger på fryseegg <3

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

Skrevet

Rugekassa, Snoopy71 og Vårsol73, tusen takk for hilsen :-)

Solformørkelse - For en fin beskjed vi har fått i adventen :-)

Jeg fikk beskjed fra klinikken om at jeg skulle fortsette med Crinone i 3 uker, samt bestille UL om 3 uker. Det er jo den 28 desember, men jeg foreslo selv at vi tok fredag den 30, rett og slett fordi sist gang jeg var gravid så tok jeg UL på 6+3 og da fant de ingen ting, men på 7+1 fant de hjertelyd.

Den 30/12 er jeg 7+2, for min del syns jeg det er bedre å vente to dager enn å dra bomtur.

Har du bestilt UL?

Jeg har hatt PITE LITT gammelt blod som kom ut, mandag og i dag, men jeg tok ut hele 15 egg og tenker det kan være rester fra uttak og innsett :-)

Jeg hadde jo planer og ønske om HCG måling, men det mente de ikke var nødvndig. Det er greit nok det ;-)

Skrevet

Har bestilt ultralyd. De sa bare at uke 7 ikke noe om hvilken dag. Så jg skal 27 des:-) . Jeg har sluttet med all progesterontilskudd. Har fått hcg støtte sammen med lutinus så satser på at det er greit:-)

Skrevet

Gratulerer til deg også, Solformørkelse:-)

Skrevet

Takk ele :-)

Det blir din tur, bare hold motet oppe :-D

Jeg velger selv å ta det ganske rolig, venter ann til UL den 30 desember, Er det hjertelyd, så begynner jeg å tro og håpe mer :-)

Det blir babystep fra min side.

Masse lykke til ele :-)

Skrevet

07. des. Solformørkelse

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

19. des. Wannabemamma - igang igjen

Skrevet

Gratulerer. :))

Skulle teste 7. desember. Men begynte å blø den 3. desember. Så testet i desperasjon. Testen ble positiv. Det samme skjedde dagen etter og fremdeles. Tenkte da det var det som het kjemisk graviditet. Men var på sykehuset på mandag og onsdag og tok blodprøver. De var gått opp. 50 på RD 12 og 90 på RD 14. Legen sa dette var en fin stigning. Men leser her inne at mange har mye høyere tall en dette.

Så nå sitter jeg nå her og vet ikke om jeg kan glede meg eller ikke. Siden denne blødningen ikke hører hjemme med en graviditet. Vil gjerne høre fra flere om de har opplevd noe lignende. Del for all del!!! Er realist så skjønner at dette kan gå galt. Mitt 5 IVF på fullt regime.

Masse lykke til dere andre desembertestere!

XXXXX

Skrevet

Tar du blodfortynnende medisiner?

Jeg blødde jo mye og tror det kommer av at jeg tok Klexane. Og jeg var gravid i 20 uker og blødde i 20 uker.

DERSOM du tar blodfortynnende ville jeg tatt en snakk med dem om det er fornuftig å ta blodfortynnende når man blør. Den diskusjonen tok ikke jeg og det angrer jeg på i dag.

I Danmark bruker de ikke blodfortynnende i forbindelse med IVF forsøk.

Dessverre eneste rådet jeg har å gi.

Masse lykke til Ma74

XXXXXXXXXXXX

Skrevet

07. des. Solformørkelse

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

21. des. Venter på ny spire i magen

Jeg skal ha innsett i morgen, var og tok ut 11 egg i går. De ringte nå og sa at 3 egg var befruktet 2 på IVF og 1 ICSI. Jeg hadde håpet på litt flere, men vi trenger jo bare et gullegg. Hvis alle deler seg fint til i morgen setter vi inn to egg. Dette er vårt 4 forsøk.

Skrevet

Hei KLP

Gratulerer igjen :))

Det eneste jeg tar er Crinone, progesteronstøtte. Tok siste i går. Det er vel ikke noe blodfortynnende i den? Skjønner du angrer på at du ikke tok den diskusjonen ja :( Bra du advarer andre når situasjonen virker lik. Du er ikke på blodfortynnende denne gangen?

Nå får du heldigvis den triste erfaringen litt på avstand, men ny superspire i magen :))

Masse lykke tilbake til KLP <3 spire <3

Skrevet

Der kom mensen og jeg er offisielt ut av runden!

At den kommer er greit, det forventa jeg, men timinga var bare dårlig gjort, hør på denne da:

Jeg har vært i dårlig form i dag, vondt i hodet, uggen og svimmel. Og siden jeg har gått på Lutinus har jeg liksom ikke helt kunna bada i mitt kjære badekar på en stund, noe jeg eeeelsker, så nå kunne jeg endelig det! Jeg tappa i badekaret, hadde i en deilig badebombe og gleda meg. Skulle bare tisse litt først... Hva skjedde så?? Jo, blod! Og ingen tamponger el i hus! Bare å tømme badekaret igjen! Hakke hørt på maken... Hehe... :P

Lykke til videre til dere andre da! ;)

Skrevet

Nei, det er ikke blodfortynnende i Crinone.

Jeg tar ikke Klexane eller noe annet blodfortynnende denne gangen. Har vært i Danmark denne gangen og legen jeg snakket med virket fullstendig i mot Klexane. Jeg syns bare det er viktig at man setter seg inn i hva sprøytene inneholder, jeg trodde som sagt at alt var hormoner. Og fikk litt sjokk da jeg skjønte at jeg var satt på blodfortynnende ved forrige forsøk.

Håper virkelig at dette er "min tur", men sant å si, så vet jeg ikke når jeg tør håpe. Vet jo smertelig at det kan gå galt seint også.

Lykke til Ma74 :-)

Skrevet

Da er det bar å gå til innkjøp av tamponger og nyte et deilig bad .-) Bit tenna sammen og kryss alt du har for at neste gang er det deres tur. Husk at det er en grunn til at vi har tre forsøk på oss. Selv har jeg ikke fått mensen enda, men tester negativt så det er vel over for meg også selv om jeg klamrer meg til et lite håp enda :-)

Skrevet

07. des. Solformørkelse

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

24. des. gg74

Jeg haddde egguttak i dag, 5 egg. Håper på at i alle fall et blir befruktet og da blir det innsett den 10.12.11. Så da er det bare å satse på at julenissen kommer med det som står øverst på ønskelisten! :) Lykke til allesammen :).

Skrevet

07. des. Solformørkelse

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

19. des. Turbotrollet

24. des. gg74

Gjest usababy
Skrevet

07. des. Solformørkelse

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

19. des. Turbotrollet

20. des. usababy

24. des. gg74

Skrevet

07. des. Solformørkelse

07. des. MA74 - Positiv, men blør. Har stigende HCG

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

19. des. Turbotrollet

20. des. usababy

24. des. gg74

Skrevet

07. des. Solformørkelse

07. des. MA74 - Positiv, men blør. Har stigende HCG

10. des. *papilla* GRAVID!! :))

13. des. *camilla136*

13. des. Maoi

14. des. ønskernr2

16. des. Snuppo

19. des. Turbotrollet

20. des. usababy

24. des. gg74

Skrevet

Her kommer jeg etter å ha sjekket hvor mye penger det var igjen på sparekontoen. Har tatt en sjefsbeslutning etter negativ resultat på (frys/tin forsøk i naturlig syklus) og satser på et privat ferskforsøk ved CFC i København denne gangen.

Begynte med Menopur 8 desember og satser på uttak neste helg.

Gratulerer FANTASTISK mye til dere som har testet positivt!

Skrevet

Oioioi, for en uttelling så langt, 4 av 5! Søren klype forresten, skulle ønske vi kunne vært 5 av 5.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...