skilpaddemadde Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Lurer på om det er flere som har det som oss... Hun sovner for natta mellom 00:30 og 01:30. Sover da 5 timer, våkner og får mat og eventuelt ny bleie, sovner igjen og sover ca 3 timer. Sover ganske mye på dagen også, og er stort sett våken hele ettermiddagen og kveldn, kanskje små korte lurer. Hun er 7 uker.
81-Mamma<3<3 Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Jepp! 7 uker her også! Hender hun sover i fanget mitt om kveldene, men legger jeg henne i senga så våkner hun bare.. Slik er det i grunnen resten av natta også.. Denne frøkna vil ligge inntil meg. Prøver jo å få henne til å sove i egen seng altså, men siden vi også har en toåring er det viktigste at jeg får nok søvn. Så da ender hun ofte opp på mitt fang om kveldene og i min seng om natta
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Muffin sovnet rundt kl 23-24 frem til han var 11 uker gammel, så gikk det seg til Vi startet med kveldsrutiner ca kl 21, i uke 8 (kveldsvask, pysjamas, dempet lys i rommet, reduserte inntrykk), men han var ikke klar for tidligere kvelder, før han ved 3 mnd alder begynte å skille ut disse hormonene som gjorde at han lettere klarte å skille mellom dag og natt. Han var uansett våken hver 1. - 3. time på natta frem til han var 3 mnd gammel da, i likhet med mange andre babyer.
skilpaddemadde Skrevet 29. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2011 Godt å høre at det ikke bare er oss. Har innstilt meg på at det blir sene kvelder, så da går det litt bedre. Er jo deilig at hun sover en del på dagtid da, selv om ettermiddagene og kveldene kan bli litt lange:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå