A_K Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 ...og hvorfor? Jenta mi er 6,5 mnd og har blitt lite interessert i pupp. Hun spiser nå 3 faste måltider med brød, grønnsaker/frukt, grøt per dag i tillegg til at jeg prøver å amme litt innimellom. Hun får også en flaske med Mme rett før legging. Jeg føler at det eneste ordentlige ammemåltidet er om morgenen- kl 5/6 når hun står opp, da spiser hun godt. Ellers på dagen er det bare litt sutting, og så er andre ting mer interessert eller hun sovner, så det har mer blitt kos enn mat. Vi sluttet med nattamming for 3 uker siden fordi hun er ved veldig godt hold:) Bør jeg gi meg med amminga? I så fall, må jeg da gi Mme i stedet? Hvor lenge skal de ha det hvis man ikke ammer? Merker at jeg får mindre og mindre melk og er usikker på hva jeg skal gjøre...
Pumba78 Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Hadde ikke nok Eli, hun gikk ned i vent fra 2-3 mndr så da ga jeg en flaske om ivelden i tillegg og så ble det enda en og så hadde jeg bare mindre og mindre. Hun fikk siste puppesnack da hun var 6.5 mndr, fra da av så hun bare dumt på puppen og lurte på hva hun skulle med den.
-mtp- Skrevet 29. november 2011 #3 Skrevet 29. november 2011 Jenta mi er 13 mnd no og eg ammer henne ennå.. Men kun om kvelde og natten.. Sluttet på dagtid når hun begynte i bhg i august... da var hun 9 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå