Gå til innhold

Dere som allerede har født 1-2-3 ganger (eller flere)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vises magen tidligere når man har født en gang før? :)

Har hørt det, men stemmer det? :)

Jeg hadde tenkt å holde det hemmelig lengst mulig, men sist så begynte det å vises i uke 12. Så da spørs det om jeg bare må røpe det i juletider alikevell (da er jeg rundt 10). Vil jo helst si det før "det sier seg selv" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, den havna her den ja. Skulle egentlig på 1.tri. Men dere har kanskje svar dere også? (kanskje enda mer svar å få her?:))

Skrevet

Jeg fikk iallefall mage tidlig. Og var veldig oppblåst, så jeg ikke fikk igjen buksene.

Skrevet

ja den kommer som regel fortere og fortere vente nr 3

Skrevet

Har mye større mage nå ja enn like langt i forrige svangerskap. Enda har jeg lagt på meg mye mindre denne gangen.

Skrevet

Stemmer for meg iallefall:) er i uke 15 nå, og har større mage enn jeg hadde i uke 20 sist:P er 2. gangs:) jeg har forresten bare gått ned i vekt også.. så er ikke flesk som gjør det:P

Skrevet

Her kom magen akkurat i samme uke som sist. Denne krabaten har tydeligvis samme mønster som storebror, for her gikk det litt tripp-trapp, litt mage i uke 18 som holdt seg der til rundt uke 25/26 så vedvarte den igjen til rundt uke 34....

Skrevet

Dette er min tredje og er nå i min 13 uke. Magen er der den ja, den er heldivis litt for stor til at folk tror jeg bare har lagt på meg. Kan skule det med vide klær, men med trange klær er det tydelig en liten gravid mage :-D

Skrevet

Stemmer her og. Magen kom fortere og den er større enn til samme uke sist. Det er også mye mer aktivitet i magen denne gangen, han har nok større plass enn førstemann hadde. Han sparka bare på ene sida hele tida, denne her romstrerer overalt i magen. :)

Skrevet

avhenger jo veldig av om hvor kraftig du er fra før!!! er gravid med nr. 4 og er tynn, på meg syntes 1 og 2. fort, 3 nesten ikke og 4 nå lite.. så synes det varierer!

Skrevet

Med førstemann ploppet magen ut sånn rundt uke 20 - det samme skjedde denne gangen :)

Skrevet

Jeg er 2.gans gravid. Idag er jeg 20 uker på vei og nå kan folk se det. Så tror det er veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap!

Lykke til, håper du klarer å holde det hemmelig. Eller så får det bli en flott julegave til venner og familie :)

Skrevet

I mitt første svangerskap kunne andre se det på magen fra jeg var 8 uker på veg, skal sies jeg var veldig tynn :) denne gangen begynte jeg så vidt å få noen spørsmål da jeg var 25 uker på veg, men er fremdeles mange som ser "rart" på magen uten å tørre å spørre (30 uker nå)

Skrevet

Det blir 22mnd mellom våre, så det er jo ikke mer enn litt over 1 år siden jeg var gravid. Magen kom nesten før jeg visste jeg var gravid, og nå, i uke 17, ser jeg mer ut som jeg er i uke 30!! I motsetning til sist, da gikk jeg hele 1 og 2 trim med en søt liten mage... spurte jordmor om dette, og fikk beskjed om at det var helt normalt, spesielt siden det var så kort tid siden forrige svangerskap. Hun forsikret meg også om at magen etterhvert ville stagnere, og jeg ikke ville se ut som en hval til slutt...;) men jeg vet ikke jeg..den vokser jo i rekordfart!!

Skrevet

Nei.

Ved andre graviditet fikk jeg mage sånn omtrentlig 10 uker på vei, nå med tredje fikk jeg mage i uke 13.

Skrevet

magen kom fortere med nummer 2, men ikke med nummer 3...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...