Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Ble liksom aldri ferdig med å være tett i nesen etter forrige forkjølelse, så må bruke nesespray. Vet at man kan bli avhengig, men jeg har vært nødt. Når jeg snyter meg kommer det alltid litt blod, og nå er jeg forkjølet for 5. gang denne høsten Kan det være bihulene?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Saltvannsspray.. for du MÅ ikke bruke nesespray. Det ødelegger bihulene. 10 dager etter hverandre er maks.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Du vet du kan bli avhengig....du ER avhengig hvis du fremdeles er tett og ikke klarer å slutte etter forrige forkjølelse. Blodet kommer av ødelagte slimhinner. Slutt med nesespray.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Blod når man snyter seg er vanlig når man har brukt nesespray lenge og snyter seg mye. Slutt med nesespray med en gang. Hvis du virkelig MÅ ha, ikke fordi du blir litt tett, men hvis du blir så tett at du knapt klarer å svelge og prate, så bruk barnenesespray de gangene du virkelig må. Jeg har også en gang fått en kortisonnesespray på resept fra legen når hun og jeg anså det som nødvendig å fortsette med nesespray når jeg hadde brukt det over 10dager.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Har ikke brukt det hver dag i 10 dgr, men av og på. jeg får begynne med saltvanns- spray. Men hodepinen vil fremdeles være plagsom. Huffa. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Takk for konstruktive tilbakemeldinger. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Er du gravid, er blod helt normalt. Slutter tvert etter fødsel hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå