Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Jeg er så trøtt og lei av det! Ca. annenhver natt så våkner jeg av mageknip. Jeg løper på do, og så kommer det som regel ingenting første gangen. Jeg går og legger meg igjen, og så kommer smerten med en gang jeg har lagt meg.. jeg løper noen turer på do før jeg til slutt får noe ut. Det er ikke alltid det er rennende.. men det stinker som om jeg skulle vært syk. Føles som om tarmene er i klem eller noe, siden smertene kommer når jeg ligger, og forsvinner når jeg reiser meg. Det er 7 mnd siden jeg fødte, og jeg har slitt med problemet siden det. Noen som har hatt det lignende? Bør jeg kontakte lege? Evt andre tips?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Ånei, så kjipt å se at flere har det sånn! Jeg slet så veldig med magen en tid etter fødsel. (kommer og går enda) Oppsøkte lege, og er for tiden til utredning, har tatt UL, MR, og røntgen. Foreløpig ikke finni noe, takk og lov. Har fått beskjed av legen at mange kan oppleve slike uforklarlige magesmerter i opp til 3 år etter fødsel. Håper virkelig ikke det holder på så lenge! Ta kontakt med lege, alltid lurt ved vedvarene magesmerter. Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Tusen takk for svar! Både kjipt og godt å høre at flere sliter med d samme :/ Håper virkelig ikke d varer i 3 år her heller altså! Jeg skal ta kontakt med legen i morgen tror jeg .. dette her går bare ikke an.. Lykke til, til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå