Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange har sett allerede. Men kommer med tilbakemelding her... Så om noen vil se igjen så værsegod... Klem 011083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror fortsatt det er en jente til ;) kan du se paa meg igjen... naar jeg blir gravid igjen...

031183

Skrevet

Jente her også fortsatt, selv om jeg så gutt tidlig, blir spennende å høre hva det er :-)

Hvis du orker å se tilbake så lurer jeg på om jeg er gravid eller når - det vanlige :-)

Skrevet

Takk adine. Jeg tror ikke du må vente så lenge jeg altså. Tror d er like om hjørnet. Innen mars. Iallefall om ikke før:) håper det blir jul/nyttårsgave på deg!

Skrevet

Hei athina.

Jeg føler ikke du er gravid nå desverre, har hatt deg mye i tankene i det siste for du har sendt meg en pm, men jeg får opp så lite rundt deg akkurat nå, du vet sikkert hvordan d er ?:) men spør gjerne igjen, men føler meg ganske trygg på at det ikke er spire der nå... :(

Jeg gleder meg veldig til ul, men håper bare alt er bra med den lille.

Takk som så

Skrevet

Du har helt sikkert rett ang nå, og får hører blodprøvesvarene neste uke så kanskje det oppklarer noe :-) Rart dette,men det er mange som ikke ser meg, får opp lite eller når de får opp noe så er det feil. Trodde da jeg var så åpen jeg, usj hehe.

Er ikke bare her på forumet altså, generelt når noen ser på meg dette :-) Men takk for titten vennen, og lykke til på ul :-))

Skrevet

hmmm..jeg vet jeg sa gutt før men heller nå faktisk mer over på at d er enda ei jente...merkelig hvordan det forandrer seg..

lykke til på UL, er heller ikke helt sikker på om h*n vil vise hvem h*n er :))

klem

Skrevet

Får opp en liten prins på deg :D

Masse lykke til!

Skrevet

tusen takk fomle :)

jeg mener bestemt at alt er bra med den lille snuppa i magen din, og at den nedpressfølelsen du har/har hatt ikke har noe med babyens tillstand aa gjøre! faar nesten en saann følelse av at det heller er noe med bekkenet ditt som gjør at du føler det paa den maaten...

er ihvertfall sikker paa at det blir en hyggelig ultralyd :)

Skrevet

Takk gleder meg veldig, spennende, tror alle damene her inne spådde gutt i begynnelsen:) klem til dere alle:)

Skrevet

Den som fikk rett var 2010baby:)

Så klart å tydelig en gutt som villig viste frem tissen sin, haha, har aldri sett en guttebaby på ul før så dette var gøy. Jeg er helt lykkelig:)

Takk for at dere så folkens. Alle hadde rett i at den var frisk ialefall.

Og adine har bekkenløsning, men var ikke klar over at det kunne gi nedpressfølelse?

Klem til alle

Skrevet

Gratulerer! Så moro:) Tror faktisk jeg spådde gutt på deg også;)

Her har alle de tre små viftet med tissen,-vi får se om mannen klarer ei jente denne gangen..han klarte det jo for 15 år sida...hehe;)

Skrevet

Hei magica, jeg tror også du sa d men fant ikke hva de gamle inleggene:) men er du gravid igjen?

Skrevet

Nei, er ikke gravid enda, men mange har spådd denne pp;) Vi får se....

Skrevet

ååå gratulerer med en prins i magen :) litt kjekt jeg fikk rett :D hehe.

Skrevet

Neineinei søren at jeg ikke holdt på gutten da for han så jeg leeenge men vips så var det jente jo.... vel da blir dette prinsen til mamma iallefall! :-p

Gratulerer og bare så du vet det, sønner er herlige! :-))

Skrevet

Jeg så gutt på deg tidligere. Synd jeg ikke så denne tråden før i dag. men gratulerer så mye med den lille gutten i magen din!!! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...