Gå til innhold

Blødningene/spottingen avtar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt blødninger/spottet i litt over en uke. Den siste uken har det vært brunlig.. Jeg var på ul tirdag 22. oktober og fikk da se et lite bankende hjerte. I dag har det omtrent ikke vært noen ting og gravid-symptomene mine blir bare sterkere og sterkere. I dag har jeg vært kvalm omtrent hele dagen, puppene er fryktelig ømme, jeg flyr på do hele tiden og er trøtt. I tillegg så strammet det skikkelig til nederst i magen da jeg nøys i sted.

Flere som har hatt blødninger/spotting over en lengre periode og likevel har alt gått bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,da. Jeg hadde både spotting og brunt utflod i vel 20 dager etter at jeg testet positivt, var ganske forberedt på dårlige nyheter da jeg gikk til første gynekolog time i uke 6, men nei da, da ver det alt i skjønneste orden, og nå er jeg nesten ferdig med 1. trimester. Så det kan gå fint, du, tenk positiv ! Lykke til videre :)

Skrevet

det var godt å høre. :) Takk for svar. :) Håper jeg er like heldig som deg. :)

Lykke til videre med svangerskapet. :)

Skrevet

Jeg hadde blødning/spotting i begge mine svangerskap. Med nr. 1 startet det ca uke 5 og med nr to i uke 8. Men det var ikke mye og varte ikke lenge. Men er veldig vanlig.

Skrevet

Jeg hadde plutselig friskt blod på papiret når jeg var på do på lørdag, da var jeg 6+6. Søndag og i dag har jeg bare hatt spor av brunt blod i utfloden. Det har vært så lite at det kun har kommet på papiret. ...veldig mye detaljer... men beskriver det slik at det ikke kan misforstås... Jeg har ikke hatt vondt i det hele tatt, og min lege sa dette var helt vanlig og unødvendig å sjekke. Jeg skal allerede på UL når jeg er 8+5, så jeg tenker å vente til da.

Burde jeg vært hos gynolokg før det for å sjekke at alt er bra?

Jeg tenker at dette går bra jeg da, har lest at så mange som en av fire har ufarlige blødninger, og da gjerne i første trimester.

Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...