Gå til innhold

En førstegang-ruger's bekjennelse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg offisielt ruger for aller første gang i mitt liv!! :))

Det er helt fantastisk hvor fort ting har skjedd, i fra første samtale med Hausken 1.november, oppstart på medisiner 14.nov., uttak 25. og innsett i dag 28. november! Fikk satt inn ett egg som hadde delt seg perfekt og i tillegg 2 fine egg på frys! Happy happy:))

Nå gjelder det å smøre seg med tålmodighet de neste to ukene før jeg kan teste (positivt!!) forhåpentligvis! Håper tiden går like fort som den har gjort frem til nå:)

Synes forresten personalet på Hausken er utrolig flotte, har følt meg så velkommen! Både jeg og sambo er super fornøyd:))

Oki, det var en liten utblåsning fra min lille lykkeboble (som jeg vet fort kan sprikke). Akkurat i dag overser jeg de ømme brystene, stikkningene der nede (føles som om jeg har sting, til og med vondt å tisse (sorry)) og andre bivirkninger av disse herlige Lutinus-pillene jeg må ta 3 ganger til dagen!

I dag er jeg bare glad for å ha kommet så langt og være nærmere målet enn jeg noen gang har vært:))

Hvordan har akkurat du det idag? :)

Ønsker alle som har tatt seg tid og giddet lese mitt lille innlegg en fantastisk kveld! Unn deg noe GODT:))

*God mandagsklem fra meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre papilla:) du har en spennende tid i møte nå, men aldri vært så nærme som nå heller da. Masse lykke til i rugetiden:)

Jeg har det bra, sitter her m voksende mage etter 1 icsi søsken, 8 uker på vei nå, det har gått fort, men samtidig sent. skal vi være like heldige denne gangen tenker jeg kanskje tusen ganger i løpet av en dag. men d ser slik ut:) UL på fredag, så da håper jeg å se et bankende hjerte...

Blir spennende å følge med deg i disse dagene..

ha en kjempe fin kveld du også!!!

stor klem fra meg

Skrevet

Kjære j@d@, gratulerer så mye med den lille spiren og masse lykke til på fredag, så spennende:) Jeg har bestemt meg for å være positiv og ha troen på at dette kommer til å gå veien helt til det motsatte er bevist:) Om jeg skal gå rundt å grave med ned i negative tanker kommer disse to ukene til å gå uhorvelig sakte! Smil og vær glad, det smitter nok over på det lille frøet som skal vokse og gro:))

Det hjelper også en hel del og høre positive historier som din, det forsterker håpet, så takk for det! :)

Det blir utrolig spennende fremover, du må gi meg en aldri så liten oppdatering etter du har fått sett det lille frøet ditt og ikke minst fått høre hjerteslagene på fredag! :)

Nattaklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...