Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun jeg som har det sånn? Aldri vært spesiellt glad i søtt, heller ikke under graviditeten! Men nååå, blir helt gal, har så lyst på desserter og is og kake, alt! :o whæææ..

Noen i samme båt? Og som har noen gode alternativer ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Og etter hvert som lille blir større og drikker enda mer morsmelk blir det bare verre...

Men heldigvis ser det ikke ut til å ha innvirkning på vekta, det får være trøsten :)

Skrevet

Åjadda!! Jeg kastet inn på ALT jeg kom over under graviditeten, for da hadde jeg en "grunn" for det, hehe....

Ammet hennne til hun var 4,5 mnd og jeg var avhengig av at vi hadde noe snop i skapene. Av og til når jeg var skikkelig sur (pga hormonene), kjørte sambo på butikken og kjøpte snop til meg - alt var glemt!:) Nå er hun snart 7,5 mnd, og jeg har ikke kjent til det på en par uker, sikkert fordi jeg ikke har melk i puppene:)

Jeg har kjøpt litt frukt, yoghurt, nøtter, frokostblandinger for å dekke behovet, og det går jo til en viss grad, hehe...

Skal til tannlegen over nyttår da, kan ikke si jeg gleder meg til den regningen.....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...