Gå til innhold

Når hørte dere hjerteslag for førsta gang ? <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ! :)

Jeg var på tidlig ultralyd å fikk høre hjerteslagene når jeg var 6 + 5, fantastisk :) Er 9 + 1 i dag :)

Men..hmm.. Lurer på en ting, er ikke du egentlig lenger på vei hvis du testet positivt 18 nov? Har du regnet ut fra 1. dag i siste mens?

Hvis jeg skulle regnet fra mens terminen så skulle jeg vært 3 uker lengre på vei enn jeg er. Jeg er nå 23 uker på vei, og hvis jeg skulle regna fra siste mens så skulle jeg alltså vært 26 uker på vei nå. Så for min del så venta jeg til første ultralyd før jeg kunne beregne

Ved første svangerskap så hørte jeg hjerte da jeg var 8 uker (men ble senere satt en uke tilbake). Denne gangen så var jeg 6+2, men legen mente at jeg ikke var 6 uker en gang. Ikke alltid like lett å vite hvor langt man er på vei før rutinekontrollen.

Om ikke jeg husker helt feil var første dag i siste mens 1 nov :) ble så glad når jeg testet positivt at jeg glemte helt bort når sist mens var :P

Meg og samboer har droppet prev, og tatt det litt som det kommer :) og vips der var vi gravide på første forsøk.

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...