Gå til innhold

Hvor mange kilo har du lagt på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kilo har du lagt på deg...Og hvilken uke er du i nå?

Jeg er i dag i uke 30+2 er 1,65 høy og har faktisk lagt på meg 18 kilo siden første kontroll !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

to uker siden sist kontroll. da var jeg 34+2 og hadde gått opp 7 kilo.

Skrevet

Jeg har lagt på meg ca 4,5 kilo til nå, er 34+3 på vei.

Men jeg veide ca 68 kilo før jeg ble gravid, så er vel ikke akkurat noe krise her i gården ;)

Skrevet

Jeg er 34+1 og er 7 kg opp. Men når ribba intar kroppen min kan jeg plusse på 4 kg.

Skrevet

Er 33+4 og har gått opp 16kg.... Ikke helt fornöyd med det men med de andre ungene har vektoppgangen stoppet i uke 34. Krysser fingrene for det nå og. Var 58 kg på 168cm för forresten.

Skrevet

Uke 40 og har lagt på meg 16kg. Jeg var kvalm og kastet opp de første 5 mnd og spiste hele tiden for å regulere kvalmen..

Skrevet

Er 29+5, er 1,75 og veide 60 kg i utgangspunktet. Veier nå 72. Ser ut til at jeg har en tendens til plutselig å legge på meg en 2-3 kilo på noen dager, og så rører ikke vekta på seg på en god stund. Rart, egentlig! Gikk opp 18 kilo sist svangerskap. Regner vel med det samme denne gangen :-S

Gjest Hippo ღ
Skrevet

puh! Syns det er litt godt at det ikke bare er meg som har gått opp en del :o

er 30+2 og ligger et sted mellom +10 og +15 :o

Skrevet

er 34+ 3, og gått opp 14 kilo siden første kontroll, men var da regnet som undervektig.

nå har ikke vekta gått opp på 3 uker

Skrevet

er 30+3 idag å gjekk på vekten igår hjemme. + 2 kg. Men gått ned fra l-xl til m i bukser.. Var mye kvalm dei første mnd å spiste små ofte måltid og vann og farris med eplenekter for å ha noe i meg hele tiden.

Skrevet

Er 40+1 og har gått opp 19 kg. Akkurat det samme som sist.

Skrevet

Er 39+4 og har lagt på meg 9 kilo. Egentlig helt fornøyd med det.

Skrevet

Er 32+5 og har lagt på meg 7 kg. Må si meg fornøyd med det, med førstemann gikk jeg opp mye mer, tror jeg sluttet å "telle" kg etter en stund. Men, sluttresultatet var da mellom 20 kg. Håper ikke jeg legger på meg 13 kg de siste ukene.

Skrevet

33+2 og lagt på meg ca 12 kg. Satser på at det går fort av igjen :-)

Skrevet

31+3 her, og har gått opp ca 1,5-2 kg fra jeg tok graviditetstesten i uke 5. Men har en 20 kg for mye fra før av, så har masse å ta av for å si det sånn :P

Skrevet

Vel dere har ingen grunn til å klage damer, her er vekten gått opp 22 kilo og jeg er 34 uker på vei..... :-/ Har endel vann i kroppen da, men likevel syns dette er litt drøyt :( Jeg er snart like brei som jeg er høy ( bare 160 )

Skrevet

Er i uke 35 og lagt på meg 6 kg. Gikk ned masse i begynnelsen siden jeg var så dårlig,så gått opp igjen dem pluss 6 kg.

Skrevet

jeg har lagt på meg 17 kg og har tre uker igjen til termin. Ved forrige svangerskap gikk jeg opp 18. Var 62 kg og 1,66 høy før svangerskapet.

Skrevet

Jeg er idag 29+6, og har vel egentlig ikke lagt på meg noe enda. Pga mye kvalme den første tiden raset vekten av, og er nå ca der jeg var da jeg ble gravid. Har den siste tiden begynt å gå opp ca 0,4 kg pr uke, så det kan likevel fort bli en del på tiden som er igjen.

Skrevet

Har lagt på meg 3 kilo og er nå i uke 36. Men så har dette vært svangerskap fra helvete denne gangen, så overrasket er jeg ikke. Gutten i magen er heldigvis stor og fin!!

Skrevet

22 kg opp uke 38+4:(

Skrevet

16 kg opp, uke 37+5... huff... men skjønner ikke hvor disse kiloene har lagt seg:) hehe.... har et vekstavvik på ca 10 % i uke 30, så ungen kan ikke ha tatt så mye...

Skrevet

i uke 31 hadde jeg gått opp 12 kg. Skal til jordmor i morgen og er nå i uke 35, så det skal bli spennende å se hva vekta sier nå... har ikke vekt hjemme, så sjekker det kun hos jordmor. Men selv om jeg har putta på meg noen kilo, så syns jeg ikke at det ser så galt ut:-P Er i aktivitet og prøver å spise sunt. Selvsagt blir det litt sjokolade her og der, men søren heller, litt kos må man da ha! Ser ikke mørkt på hvordan jeg kommer til å se ut etter fødselen. Det går seg til etter hvert:-) Er førstegangs, og syns det var litt fælt med en gang jeg begynte å legge på meg. har alltid vært fryktelig opptatt av hvordan jeg ser ut og antall kilo. Nå koser jeg meg med magen, og slapper av med at det faktisk er sånn jeg skal se ut akkurat nå!

Skrevet

Er 37+6 og har lagt pa meg 12 kg, mer enn nok syntes jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...