M&M+1 Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Gikk dere opp i vekt når dere sluttet? Er nå 2kg unna idealvekten, 6kg under det jeg var når jeg ble gravid, og nå er baby 6mnd så ammingen vil jo naturlig gå gradvis nedover fremover. Men da hadde det vært så kjedelig og gått opp de kiloene igjen.. Hva er deres erfaringer? (Kommer naturligvis til å spise sunt og trene, men det gjør jeg jo allerede..)
Jojo x3 Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Gikk ikke opp da jeg sluttet å amme, men har stagnert 3-4kg fra idealvekten min(som jeg hadde før jeg ble gravid). Jeg trener og spiser vanlig, men er mitt 3 barn og jeg er sikkert en av de som må slite litt ekstra for de siste kiloene. Er et par mnd siden jeg sluttet å amme.
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Mye av søthungeren forsvant Jeg spiser fremdeles mer enn før graviditeten, men det er fordi jeg subber hjemme og kjeder meg, i stedenfor å være i en travel jobb, så det er derfor jeg fremdeles har 3 kg igjen til matchvekten.
Håpefull77 Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg sliter med vekten. Er 6-7 kg unna idealvekten. Merker at de dagene jeg har fått lite søvn er viljestyrken svak og sukkerhungeren stor. Jeg trener 3 ganger i uka og spiser sunt, men sjokoladehungeren/søtsuget er stort. Så må bare justere inntaket og kutte ned på søtsakene.
A_K Skrevet 29. november 2011 #5 Skrevet 29. november 2011 Jeg har gått opp MENS jeg har ammet, så håper ikke det. Ser frem til normal sult og mindre søtebehov snart...!!
M&M+1 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2011 Takk for svar! Det lover jo hvertfall ikke så verst Får håpe denne forferdelige søthungeren forsvinner så kanskje jeg får beholde den nye vekten selvom jeg ikke forbrenner 800 kalorier (eller hva det er?) på amming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå