Gå til innhold

Min mor....arrg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på om jeg overreagerer eller...

Min lille jente ble tatt med tang og har en låsning/favorittside.

Ble tidlig oppdaget av helsesøster, og vi fikk komme til fysioterapeut på helsestasjon. Lillemor har en side som er flatere på bakhodet, og i følge fysio vil dette rette seg etterhvert. Vi ble også henvist til manuell terapeut som sa det samme.

Min mor har siden fødsel hele tiden mast på at vi må ta kontakt med lege/spesialist. Jeg har forklart at vi går til behandling og hva de har sagt. Hun mener det er ikke godt nok! Hun har sikkert nevnt det 6 ganger. Har prøvd å forklare henne, men hun vil bare gi oss 'gode råd'. I dag ble jeg skikkelig irritert da hun nok en gang nevnte dette, og samtidig tenkte på om det kunne føre til hjerneskade... I følge de vi har vært oss er alt vel og dette er helt normalt.

Føler meg helt overkjørt og synes hun ikke viser respekt. Vi kan da tenke selv. Sa klart fra om dette idag men hun forstår bare ikke.

Er det kanskje meg som overreagerer? Hvordan hadde dere reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt arg og bedt henne holdt kjeft. Dere har jo allerede vært hos mange med dette! Dessuten er det ikke farlig med flatt hode, det retter seg når barnet blir større (bare å google det så kan du vise henne hvis hun nekter å gi seg)

Skrevet

Skjønner godt du blir irritert! Hadde bare sagt at dette gidder jeg ikke prate om mer, punktum.

Det måtte jeg gjøre når min mor maste om at vi skulle kalle opp weegirl etter henne.... *stønn*

Skrevet

weegirl: Hehehehe... uffa meg, vi hadde noe ala det samme i min famile, så jeg kan bare tenke meg frustrasjonen din!

Men ja, jeg hadde også forklart hvor skapet skal stå! Du har jo tydligvis prøvd opptil flere ganger å si ifra, jeg hadde nok klikket om hun hadde fortsatt å ta opp noe som jeg hadde gitt beskjed om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...