*desemberbaby* Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Er så spent! På hva som skjer, når det skjer osv.. Tror nok jeg kommer til å savne magen.. hehe.. Men er VELDIG klar for å få ut lille prinsessa <3 Flere spente her?
eplejente Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 12 dager igjen her. Ja, fødsel er spennende. Man vet jo aldri når det kan begynne og hvordan det skjer. Gleder meg utrolig. Kjenner faktisk litt rier her og der idag, men det kan jo være at kroppen øver seg på fødsel, såkalte maserier. Spennende er det hvertfall!
MetteSK Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 JAAA,er kjempeklar nå! 3 dager igjen! UL på termin, og da kan det bli innleggelse og igangsetting om ikke noe skjer før. Samboern min tror det skjer natt til imorgen da, så håper han har rett! har masse kynnere nå, og nedpress så dette er nesten på grensen til hvor spennende jeg liker det.
Lykkelita<3 Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Her er det 5 dager igjen til termin. Er også skikkelig spent og klar for at lillepia skal komme! Tror ikke jeg blir å savne magen noe særlig, blir nok delilig å få igjen min egen kropp. Gleder meg til å kunne sove på magen igjen :-p
gledes Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 14 dager igjen her. Og er klar for at det kan skje når som helst. Har gått til termin med de to andre så gjør nok det denne gangen også. Men har hatt noen heftige kynnere innimellom iløpet av de siste dagene, så ingen tvil om at det nærmer seg. JIPPI!
gutt på 2, jente i magen Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 1 dag igjen!! Vært hos jordmor og blitt strippet + vært til modningsakupunktur. Så nå sitter jeg her med sterke kynnere og maserier. Ble strippa forrige mandag også, og da skjedde akkurat det samme. Så dabber nok bare av igjen, men. Begynner å grue med til til skikkelige riene, for det her er ganske vondt. Er så sykt klar for å møte lille vidunderet inni magen:) Lykke til alle dere som venter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå