Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne ha hatt en vinterjakke til jenta til å ha i vogna. Orker ikke dra på henne full, skitten dress om vi skal til bhg eller butikken.

Noen som har tips til hvor de har fine jakker? Så en på hjemmesiden til pop men den kosta jo over 700kr, synes det var litt drøyt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143827073-vinterjakke-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du å vente til januarsalget så kan du få mye fint:-) Jeg prøver å være flink til å handle da. Vår nummer to bruker nå en dunjakke fra Benetton. Den har han arvet av søsteren sin, og jeg ser for meg at minstemann også skal arve den. I fjor vinter da det var 20 minus, var jeg glad for å ha den dunjakken altså.

Hvis du har flere barn - så kan du feks investere i en ordentlig god jakke og la den gå i arv.

De ulike sportsforretningene har også fine jakker som kan kjøpes på salg. Jeg kjøpte en Swix dunjakke til min eldste i fjor. Planen er at den også skal gå i arv.

Ellers fungerer vel det meste av de billige merkene også dersom man bruker god ull under.

Jeg kjøpte en fin vinterjakke til veslejenta på Name It her om dagen, lilla med store rosa/ hvite/ grå prikker. Den var nedsatt til bare 200 kr, og er kjempegod og varm, helt perfekt til vognbruk=) Kan godt hende at den er utsolgt nå, men da jeg var der sist var det fortsatt et par stykker igjen. Men ellers så er det sikkert mye fint å finne på januarsalget, hvis du klarer deg uten noen uker til før juleferien:)

• 10 måneder senere...

Kjøpte jakke forrige helg til frøkna på cubus. Tror den kosta 400 kr, og det var sånn ta tre betal for to, tror det gjalt nesten alt av barnetøy de hadde. Den er mørkelilla med stjerner på.

Ellers er helt klart ullflisjakka fra nøstebarn en klar favoritt her i gården!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...