Mamma til prins 2012 Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hei! Da har jeg vært på kontroll hos jordmor i dag. Er 35+3 og har hatt en del mensmurringer i helga og spesielt i dag tidlig. Da hun undersøkte meg var jeg helt avflatet, men lukket. Noen med erfaring rundt dette? Vil jeg føde før tiden? Kan jo si at jeg ble undersøkt på sykehuset da jeg var 27+4 og da var livmortappen 34mm. Så har gått fra 34mm til 0 nå.
Underveis --> Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Tror nok ikke noen kan spå om det, dessverre. Jeg gikk moden forrige gang med 1-2 cm åpning i flere uker (førstemann). Ble ingen spontan fødsel heller. Bare maserier i 4 døgn og hjelp med drypp til slutt 6 dager over termin. Denne gangen skal jeg bare la ting gå sin gang. Blir jo så forhåpningsfull når man hører at det ikke er noe igjen :-P
kleika Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Hei gikk også med åpning flere uker før termin sist pga prematurrier og han kom 3 dage før termin,så nei det er ikke noen garanti at du føder tidligere
Mamma til prins 2012 Skrevet 28. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2011 Takk for svar begge to. Syns egentlig det var godt å høre. Har termin 01.januar så vil egentlig ikke at han skal komme før det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå