Ida-Sol Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Hjelpe meg, jeg er blitt så stor! Med nr en var jeg jo flisa leeenge, la ikke på meg mer enn 12,5kg. Nå er jeg alt oppi 15kg og har 2MND. IGJEN!!! Også midt i jula da, da spiser man jo ikke noe... Tilm. mamma lurte på om jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha tvillinger, hahaha. Knuger meg til håpet om at barnet kommer et par uker før termin. Lengter etter å få tilbake kroppen min
Gjest Hippo ღ Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 eg har også 10 uker igjen Og det med vekta bekymrer meg en del. Og nå kommer snart jula også Har gått opp mellom 10 og 15. kg. Ser helt normalvektig ut. Men magen tar jo fokuset bort fra resten av kroppen
Venter jente nr 2 <3 Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Slapp av.. I mitt forrige svangerskap la jeg på meg 33 kilo, og vet du hva? Det gikk fint det og. Fikk en nydelig perfekt jente og kiloene fikk jeg greit av meg igjen. Denne gangen er jeg oppe i 20 kilo og har tre uker igjen. Spis sunt og variert, har du lyst på en sjokolade - så spis en sjokolade. Jeg tror at hvis mor har det bra, har babyn det bra. Ikke stress. Kos deg med magen, snart er den borte og du får mulighet til å gå masse turer og få kiloene av igjen.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Er i dag 34+1 og har lakt på meg 7 kg men vent til ribba skal inn i skrotten. Da er jeg 4 kg tøngre med ein gong. Hovner opp som barre det. Slik var det med dei andre og.
kleika Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 hej har også ti uker igjen og magen er i veien overalt ;-) jeg har det dog omvendt,jeg har skrevet et innlegg om det lengere nede jeg har nemlig ikke tatt på. men magen er stor og jentungen livlig,fikk nesten ingen søvn inat så livlig hun var. konsentrere meg om julen og julegavene godt å ha noe og drive med, men når nyttåret er slut tenker jeg, jeg nok er lei og bare vil ha henne ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå