skorpi81 Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Vi har 2 barn, en på 3 og en på snart 1 år, så vi har sendt ut julekort med bilder siden størstemann ble født. Vi har sendt disse julekortene med bilder til våre nærmeste, altså våre foreldre og søsken. Vi får bestandig julekort tilbake av alle i min familie, men ALDRI fra NOEN i hans! Selv om vi gang på gang har sendt til de..... I fjor gjørs vi på å ikke sende til hans familie, for å se om vi fikk høre noe om det/at de savnet det eller sånn, men vi hørte ikke noe. I år lurer jeg på hva vi skal gjøre........ har litt lyst å sende til svigerfamilien, men kanskje de rett og slett ikke har noe glede av det i det hele tatt.........de nevner ikke noe om det. Skal vi heve oss over det, og sende til de? Eller rett og slett ikke bry oss om å sende til folk som ikke gidder sende til oss?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Vi sender til familie og venner. Forventer ikke å få tilbake av alle. Vi sendte ikke ut noen julekort før vi fikk barn. Følte liksom ikke vi hadde noen grunn til å sende noen;) Hehe... Vi sender til dem vi ønsker å sende til, uavhengig om vi har fått tilbake før eller ikke:)
rikedaspike Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 ja ja kjenner til problemet...! Du får gjøre de hva du føler mest for.... hvordan er svigerfamilien ellers? Tar de del i live til barna? Gir de gaver/ oppmerksomhet til bursdager? Spør de hvordan det går eller føler du at de er ikke interessert i det hele tatt og dere ser hverandre omtrent ikke i løpet av et år? Da ville jeg kanskje latt være sende ja... Selv har jeg ikke svigerforeldre ( lever ikke mer ) men noe familie fra hans side som bryr seg ikke i det hele tatt ser det u som, selv om det bor ikke langt fra oss...! Jeg har også sendt kort men aldri fått noe tilbake. Så tror jeg slutter med det. Min familie bor mange mil unna oss men det er ingen hindring. De stiller også med hjelp både økonomisk og barnevakt om det måtte trengs... rart å tenke på i grunnen. Jeg synes julekort er til de du setter pris på og til de som vil glede seg over bilder av barna dine.
lille sprelle Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Sender til familie. Ungdommene får eget kort. Får ikke igjen av alle, men vet at alle er svært opptatt av barnet og bryr seg om det. Er jo ikke like naturlig å sende bilde av 18-19 åringer..... For meg er det viktigere at de er i min datters liv, enn at jeg får et kort tilbake. Forøvrig sender vi til nære venner og til gamle "tanter" og får ofte tilbake. Sistnevnte er glade for å få det og jeg får ofte en sms eller en liten gave til barnet, enten til jul eller når vi møtes.
❤lille stjerne❤ Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Julekort med bilde sender vi til familie og gode venner.
Lemonia Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Til familiene våre sender jeg uansett (nå får vi alltid tilbake fra alle da, men jeg hadde sendt selv om vi ikke hadde fått det), og så sender vi julekort til venner som bor langt unna som vi ikke ser så ofte. De har alle barn selv og vi får kort tilbake så det er moro å følge med på hvordan barna våre utvikler seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå