Gå til innhold

Julekort med bilder av barna - hvem sender dere til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 barn, en på 3 og en på snart 1 år, så vi har sendt ut julekort med bilder siden størstemann ble født.

Vi har sendt disse julekortene med bilder til våre nærmeste, altså våre foreldre og søsken.

Vi får bestandig julekort tilbake av alle i min familie, men ALDRI fra NOEN i hans!

Selv om vi gang på gang har sendt til de..... I fjor gjørs vi på å ikke sende til hans familie, for å se om vi fikk høre noe om det/at de savnet det eller sånn, men vi hørte ikke noe.

I år lurer jeg på hva vi skal gjøre........ har litt lyst å sende til svigerfamilien, men kanskje de rett og slett ikke har noe glede av det i det hele tatt.........de nevner ikke noe om det.

Skal vi heve oss over det, og sende til de?

Eller rett og slett ikke bry oss om å sende til folk som ikke gidder sende til oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i å gi gaver, sende brev og julekort. Vi sender nok ut 45 julekort i år. Antakelig er det mellom 5 og 10 stykker som ikke sender tilbake. Jeg vet at vi ikke får julekort av to av mine tanter, samt et par grandtanter, men sender julekort til dem allikevel.

Vi sendte ut enda fler julekort tidligere, men har kuttet ut et par stykker som vi aldri snakker med eller har noe å gjøre med på andre måter.... men stort sett sender vi til de vi har lyst til å sende til, uavhengig av om vi fikk av dem i fjor (eller om vi får i år).

Gjør det du føler for. Har du lyst til å sende, gjør du det. Har du ikke, lar du være.

Skrevet

Vi sender julekoert til hele min slekt, og hele mannen min sin slekt (som er temmelig stor) tanter og onkler og grantanter etc.

vi sender sikkert ut 30-40 julekort! å forventer ikke å få julekoert tilbake ifra alle vi sender til.. men vi sener julekort uansett.

vi sender også julekoert til mine gufoeldre og mannen min sine guforeldre. vi sender julekort til de vi ønsker å gi en liten oppmerksomhet til, men ikke en pakke. men slik at de ikke føler seg glemt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...