Gå til innhold

Verdens beste samboer/snart-pappa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få skryte litt av samboern min! Han ble SÅ glad da jeg testa positivt, og passer så fastastisk godt på meg nå, hele tiden!

Han stryker meg på magen, sier "Jeg elsker dere", gir meg massasje når han kommer og legger seg (jeg legger meg typisk tidligere, er dødstrøtt - fantastisk godt med massasje når man halvsover!).

Ikke maser han heller når jeg er trøtt og slapp og ikke orker rydde etter middagen.

Hver gang jeg sier jeg er kvalm, sier han "unnskyld" og gir meg en klem.

Kommer og gir meg kyss og klem når jeg står på kjøkkenet - eller ligger i sofaen.

Han vil lage vugge til babyen, som han allerede kaller ved navn (selv om vi ikke vet om det er gutt eller jente).

Hver gang jeg hugger til i hormonraseri, blir han ikke sur, men smiler og får meg til å le av meg selv.

Jeg har verdens beste samboer som gleder seg STORT til å bli pappa!

<3 <3 <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han må slåss om tittelen beste snart-pappa, men beste samboer går an fordi min har tittelen ektemann - hehe;)

Jeg også får veldig mye støtte og omsorg fra kjæresten min. Er av de som kaster opp flere ganger daglig og han lager derfor alle måltider til meg, rydder og vasker huset etc. etc. Før vi skulle på ultralyd i helga lå han mer våken enn meg natta før fordi han bekymret seg sånn (det gikk kjempefint), så hvem sier at det alltid er damene som bryr seg mest! :)

Vi er heldige! :) :) :)

Skrevet

Så herlig å høre om andre verdens bestiser!

:-)

Vi er veldig heldige!

Skrevet

Da er vi flere :-)

Støttende samboere skal vi ikke ta for gitt, det er ikke alle som er like heldige som oss...

Gjest LonleyGirl
Skrevet

Heldige dere er :) her går det i rykk og napp, noen ganger er han fantastisk men så plutselig er han ikke det.. Håper dere viser at dere setter pris på ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...