Gå til innhold

vondt på innsiden

prinsesse og prins +spire2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

av låret når jeg beveger meg....hva kan dette være??er i uke 29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også det slik,,, er i uke 35

Skrevet

Mulig bekkenløsning.. Prøv å unngå det som gjør at det gjør vondt, men hold deg for all del ikke i ro! Ta visse forholdsregler som alltid gå inn ut av bilen og senga med samlede bein. Ligg unna støvsuging og gulvvask! Unngå å belaste en side av kroppen, dvs prøv å fordele handleposer etc likt på begge hender. Noen små, men viktige tips fra meg. ;) Lykke til!

Skrevet

tenkte det kunne være bekkenløsning,men det kom så rask når jeg stod opp i dag tidlig.

Skrevet

Jeg har også vondt på innsiden av lårene. kjennes ut som jeg er skikkelig støl. gjør spesielt vondt når jeg skal ut av senga om morgenen, snur meg i senga eller flytter meg brått. Har ingen klar formening om hva det kommer av, så jeg prøver bare å ta hansyn til det så godt jeg kan. Det oppstod også plutselig, men har vedvart siden. Merker ikke så mye til det når jeg er i aktivitet. merkes best hvis jeg har vært lenge i ro.

Skrevet

Lalina: det høres veldig ut som bekkenløsning. Vet ikke hvor langt du er på vei, men det trenger ikke å bli verre. Og ofte kan det bli bedre når hodet fester seg i bekkenet. Lykke til!

Skrevet

jeg er i uke 35 så kan vel ikke annet enn regne med at man får noen plager her og der. Får håpe og tro at kroppen holder koken noen uker til :D

Og det med å holde bena samlet, det har en veldig god effekt på meg i alle fall og å unngå raske bevegelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...