cowboylaila Skrevet 28. november 2011 #1 Skrevet 28. november 2011 Synes ikke det vises noe her...Bare større pupper..
Kosemosepose Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Merker det allerede i uke 8, jeg ;-) Har nok mye med at magen ikke holdes inn i det hele tatt lenger! Har lagt på meg noen kilo også etter jeg slutta å røyke, har god matlyst innimellom kvalmen!
mamma til s@lma Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg har begynt å få litt mage, det merker jeg på klær. Har aldri vært tynn, men veide faktisk like mange kg før jeg ble gravid med datteren, som jeg veide nå . Det går jo fortere når man er andre gangs osv, men jeg ville si at det er mest oss gravide som merker noe ubehag , før noen kan faktisk se det, hvert fall hvis man ikke er spesielt slank fra før.
Scarlette Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Med førstemann kom ikke magen før uke 17-18. Mens nå med andremann har jeg en liten mage nå uke12
Tigerpote Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Ja, har fått 2 kommentarer på det allerede:) Akkurat som forrige gang. Men har ingen planer om å legge på meg 23 kg igjen...
OptimistHoppa Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 11+1 her og lagt på meg bittelitt på magen rundt navlen. Dog så lite at det nok bare er jeg selv som ser det og det synes i hvert fall ikke utenpå klærne. (Er ganske flat fra før) Kommer vel tidsnok mer:)
mimmitiltre Skrevet 28. november 2011 #7 Skrevet 28. november 2011 Ja, jeg er tydelig større rundt magen, men er usikker på om jeg er 12 uker ennå....skylder på jeg er 3 gangs og hadde litt flesk etter det andre 2 graviditeter fra før, men ikke mye egentlig..har blitt større ja, og håper vildt jeg klarer å holde inn magen til etter jul (ihvertfall på jobb)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå