Gå til innhold

Dere i uke 12....Synlig mage`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det vises noe her...Bare større pupper..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merker det allerede i uke 8, jeg ;-) Har nok mye med at magen ikke holdes inn i det hele tatt lenger! Har lagt på meg noen kilo også etter jeg slutta å røyke, har god matlyst innimellom kvalmen!

Skrevet

Jeg har begynt å få litt mage, det merker jeg på klær. Har aldri vært tynn, men veide faktisk like mange kg før jeg ble gravid med datteren, som jeg veide nå . Det går jo fortere når man er andre gangs osv, men jeg ville si at det er mest oss gravide som merker noe ubehag , før noen kan faktisk se det, hvert fall hvis man ikke er spesielt slank fra før.

Skrevet

Med førstemann kom ikke magen før uke 17-18.

Mens nå med andremann har jeg en liten mage nå uke12

Skrevet

Ja, har fått 2 kommentarer på det allerede:) Akkurat som forrige gang. Men har ingen planer om å legge på meg 23 kg igjen...

Skrevet

11+1 her og lagt på meg bittelitt på magen rundt navlen. Dog så lite at det nok bare er jeg selv som ser det og det synes i hvert fall ikke utenpå klærne. (Er ganske flat fra før) Kommer vel tidsnok mer:)

Skrevet

Ja, jeg er tydelig større rundt magen, men er usikker på om jeg er 12 uker ennå....skylder på jeg er 3 gangs og hadde litt flesk etter det andre 2 graviditeter fra før, men ikke mye egentlig..har blitt større ja, og håper vildt jeg klarer å holde inn magen til etter jul (ihvertfall på jobb)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...