Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere har kjønn jenter så er dette med barnevogn veldig komplisert!

Jeg vil ha en vogn som er lett å trille og som kommer seg "overalt". Så på en sportsvogn fra teutonia, den var veldig fin og brukvenlig med tanke på at jeg bor i byen og skal ikke gå turer i skog. Den har 3 hjull, også så jeg på nytro city fra emmajlunga..... Hva syns dere jenter? Hjelp meg.

Kriteriene er:

Lett å trille

Ikke STOR

stodig

tar lite plass

og kan brukes i 3-4 år. Det finns kanskje bedre vogner en de jeg nevnte?? Foslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ha 3- hjuling ville jeg valgt noe annet enn teutonia, i hvertfall hvis du bor et sted det kommer snø om vinteren. Har flere venninner som byttet den bort til fordel for TFK (relativt store barn, TFK har god plass!), både fordi vogna fort ble liten og den var et herk på snø. Sneen festet seg mellom hjulet og skjermen og ble umulig å trille.

Selv er jeg ihuga fan av babyjogger city elite, skal få oss bagdel til den til knerten i magen :-) Likte veldig godt TFKen vi hadde og, men jeg igjen følte sportsdelen ble litt stor (har et lite og nett barn).

Sett opp hvilke kriterier som er viktige for dere i valg av vogn, og se hvilke som passer best!

Skrevet

Du har satt opp kriterier jo, hihi.. God morgen!

Ta med deg lista di over kriterier til en forhandler og se hva de plukker ut for deg :-) Gjorde vi sist, og endte opp med TFK, som vi elsket, men litt stor...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Vi hadde Teutonia Spirit (sportsvogn) til forrige barnet, og skal ikke ha den igjen. Var ganske fornøyd med endel ting (enkel å trille.. selv på snø og grussvei..., tok liten plass og var lett). Men det var andre ting som var negative som teller mer. Blant annet er innstillingene på ryggen ganske håpløse. Enten var det rett opp, midt på eller helt liggende, og ungen satt ikke behagelig. I tillegg var vognbagen ganske så liten, så vi fikk ikke lukket igjen glidelåsen med pose oppi. Hadde også softbag, og det skal vi ikke ha igjen.

Men enig, dette med vogn er kjempe vanskelig og aner ikke hva jeg skal kjøpe denne gangen;)

Skrevet

Jeg kjenner ikke vognenemodellene du her nevner så godt. Men vi har Emmaljunga city cross og er veldig fornøyd med den. Anbefales

Vår datter er 2 år og vi bruker den hver dag. Det vi spesielt setter stor pris på nå (og som vi ikke tenkte så mye på før) var at vi kan ha hun sittende imot oss. Nå som hun begynner å prate ganske mye er det utrolig hyggelig når vi triller hjem fra barnehagen. Da synger vi masse og snakker om hva som har skjedd i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...