Gå til innhold

Siste uka her inne :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, nå starter jeg på 12. og siste uka i 1.tri :-D. Har gått sååå treigt med myyye bekymringer pga MA i vinter og vært syyykt dårlig siden uke 6. Så blir godt og komme over kneika nå ja og bare nyyyte jula :-D og ikke minst: fortelle ALLE om babylykken :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse ! Er litt i samme båt vi to, er i dag 11+4, siste dagene i 1. trimester, blir spennende å følge med hverandre :) vi får heia på hverandre videre da !

Skrevet

Gratulerer med overstått 1.tri da :-D. Begynner faktisk og "føle" meg mer og mer gravid nå :-) Og gleder meg sååå til jula og til og pynte meg i klær som magen kan strutte litt :-P. har allerede fått endel mage, men mye ekstra på meg da, så er vel mer at jeg ikke klarer og holde den inne så mye som før :-P. Blir gøy og følge hverandre :-). Har du noen fra før? Hvor i Norge? :-)

Skrevet

Haha, nicket ditt ga meg jo ett svar :-) våken jeg...nei da :-P

Skrevet

Jeg er 11+5 i dag, så da har vi termin ganske samtidig! Tenkte jeg skulle fortelle det til "alle" over helgen. Bare foreldre, søsken og svigerforeldre som vet det nå.

Skrevet

Jeg har også min siste uke her inne!!! Blir deilig å kunne hoppe videre og ikke minst fortelle alle det!!! Er nr 2 og magen har kommet fort denne gang, så nå kan jeg snart vise at den faktisk vokser:-) isteden for å skjule det.....

Jeg syns faktisk tida har gått fort de siste ukene og plutselig er jeg der jeg har venta sånn på!!!!

Lykke til videre!!!!

Skrevet

Har en jente på 4, så det var virkelig på tide med nr 2 :). Bor i Oslo, deg da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...