35og3djemann Skrevet 27. november 2011 #1 Skrevet 27. november 2011 Har en ukes tid tenkt at denne kilinga i livmormunnen har vært fordi livmora strekker seg osv, men her en kveld slo det meg at det var litt rart at det kom hver dag, og at det ikke ligner på andre strekkesmerter. Har jo gjort dette to ganger før, og dette var helt ny følelse. Nå er det som å bli kilt rundt om i livmor-området, og flere ganger om dagen. Siden jeg er tredjegangs og hørt om andre som har opplevd det, har jeg nå blitt sikker på at det er fosteret jeg kjenner!!! Utrolig, og veldig fint. Det startet jo faktisk i slutten av uke 10, det er jo veeeldig tidlig....med de to andre måtte jeg vente til uke 16-17. Er det andre som opplever samme? Er jo godt argument for å få minst tre barn he he....:-)
sep.j2010+juni.g2012 Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 jeg er i min uke 11 å kjenner kiling i magen. kjenner igjen følelsen fra da jeg gikk med jenta. har kjent det i 3 dager nå kjempeherlig! sist jeg gikk gravid kjente jeg denne følelsen i uke 14 så vet det er baby men må sitte helt stille hvis jeg skal kjenne det, kjenner det ikke når jeg er i bevegelse. kos deg med den lille i magen, det er en fantastisk følelse, savnet det hver dag siden jeg fikk jenta for 14 mnd siden hehe
cowboylaila Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jeg kjenner også liv! Er 11 fullgåtte uker idag. Begynte å kjenne det i forrige uke og skrev inn her, men fikk mange svar om at dette var helt umulig osv. Men det er ikke luft. Kjenner det igjen fra sist. Små glidende bevegelser. Eller er vi bare godtroende?
1973modell Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Kjenner liv jeg å. er 11+3 i dag. Kjente det første gang på fredagskveld, har siden kjent det når jeg har lagt meg på kveldene.. Jeg er sikker på at det er liv jeg kjenner.. Kjente det også tidlig sist gang husker jeg.
mimmitiltre Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 så heldige dere er, gleder til meg til jeg kjenner noe jeg og.. men kan egentlig godt gå litt tid, er forsatt litt overrasket over at jeg er gravid igjen, mannen min er mer klar. Fra siste gang har vi en sånn hjemme ultralyd ting, som han absolut ville prøve igår, men vi fant ingen puls (bare min egen på rundt 60, hehe). Den skal man jo kunne bruke fra ca uke 12. Gleder meg til vi kan ta ibruk den, da det gjør det hele litt mer virkelig, hehe;) kos dere med de første spark;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå