Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tenkt på hva de små skal ha på seg på julaften da?

Her vet jeg ikke, men svigermor skulle visst ha med seg en julekjole, og de kommer langveis fra så da må jeg vel bare være grei. :P Fint det er mange flere pyntedager i desember da! ;)

Hadde også lyst til å ha nye pysjamas til meg, mannen og lillemor, men greide ikke finne en julepysj til henne! Så jeg fikk gudmoren hennes i USA til å sende oss en. Kan jo bare hende jeg har vært litt tidlig, men hadde så fryktelig lyst og måtte nesten spørre nå før hun sente oss julepost liksom.

Så at de hadde litt julebodyer og sånt på bambina, men da bare i bittesmå størrelser. Lillejenta bruker vel 68/74 i jula, hun vil da være 9 og en halv måned. Vet dere om noen butikker som selger julebodyer og slikt? Har sjekket på nettet og det er kjedelig lite egentlig!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madolyn & Muffin
Skrevet

Her har guttens bestemor funnet heldrakt og matchende nisselue til Muffin på loppemarked :) Heldrakta er i rød, myk velour, med påsydd svart belte og hvite kanter på hender og føtter; skikkelig julenisse <3 Også til og med i rett størrelse, det var flaks! Men må nok ha et alternativt antrekk klart, da gutten gulper litt (mye) innimellom, og det ikke er kult med klær som lukter spy...

Jeg dro på ham hele habitten for en ukes tid siden og tok julekortbilder av ham kl 05 om morran, sittende på lammeskinn foran en diger bamse med rød sløyfe; snakk om å være effektiv for en gangs skyld :) hehe

Skrevet

Her har vi dress med skjorte, sløyfe og vest til selve julekvelden.

De andre dagene blir det nok litt sånn strikkavester og fine jakker :)

Så har han ett par nissepysjer.

Skrevet

Vi har kjøpt klær på name it til lllegutt:)

Svart bukse, hvit body, svart vest og slips:) Det blir nok søtt!

Synes ihvertfall at det så veldig tøft ut på den 7 mnd. gamle gutten:)

Også fikk vi tatt noen fine julekortbilder av han i går, liggende på en saueskinn, med mange pakker rundt seg og iført nisselue:) Det ble bra!:)

Skrevet

Jeg kjøpte en søt body på h&m, rød med hvit blondekant i halsen, og rysjer så det ser ut som kjole hvis jeg tar på en strømpebukse :) Tenkte å bruke den på juledagene og ikke selve juleaften da, leter enda etter antrekk til da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...