Gå til innhold

Jeg komer ikke over...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved vårt første forsøk som var en langregime ( IVF) så hadde jeg masse eggposer, men ingen egg.. Hadde alikevel egguthenting i håp om å finne et stakkarslig egg.. men nei.. ingen ting..

Ved neste forsøk så hadde vi kortregime og jeg fikk ut 22 egg.. 16 overlevde, 12 ble befruktet og 11 ble frys ned da det siste ble satt inn. :)

Så det er håp for deg selv om du ikke hadde noen nå. :)

JEg var kjempe lei meg da jeg ikke hadde noen egg, og det virket på legen derog da at da var alt håp ute.. de var liksom ikke så positive..

Men nå sitter jeg her med ei frøken på snart 8 mnd, og skal igang med søskenforsøk snart.. og har igjen 4 egg på frys.. :)

masse lykke til.. :) Håper du får kommet igang med et nytt forsøk snart, og at du får gullegget da. :)

Det er dessverre mange som opplever det...

...men det behøver ikke å bety noe annet enn at det var en dårlig syklus og at du må få ett nytt opplegg.

Det er naturlig at man forventer egg når man ser eggposer på ul. Jeg har opplevd det og har grått mange tårer, men har "reist" meg igjen. Det blir mange sorgprosesser underveis...

Det positive er at det ikke regnes som et forsøk dersom man har en pakke ;o)

Masse lykke til med neste forsøk!

Så godt å høre!!!

Jeg hadde ett kort-regime IVF. Skal starte på langregime i mellomjulen regner jeg med og jeg med time til ultralyd ca 02.februar...Tørr nesten ikke håpe for mye, men det gjør jeg selvsagt allikvel:D

Jeg synes heller ikke de virket veldig positive, men det verste var at de ikke hadde noen forklaring. Det skjedde ikke ofte sa sa de, så ble jeg sendt hjem, med beskjed om å ringe ved neste menstruasjon.

Men du verden så lang ventetiden er i mellom forsøkene...spesielt siden man har ventet i åresvis før første forsøk...jaja. Bare å krysse fingene!

Takker for hyggelig svar:D

Jeg er ved St.Olavs...regnes det ikkesom forsøk der heller, dersom man har vært med på egg-uthenting? Sier du at vi har enda 3 forøk igjen?

Jeg håper du har rett, at det bare var en dårlig syklus...jeg har jo hatt så mange positive eggløsningstester...kan man ha det hvis man ikke har egg-løsning..?

Isåfall har jeg kastet bort litt tid og energi i prøvetiden...

Uansett; takker for positivt svar!!

Ny sjanse starter i mellomjulen!!

Annonse

Det er ihvertfall sånn det er på Riksen og på CFC. Sjekk hjemmesiden til St. Olavs. Du skulle ha egguttak, men pga tomme eggposer ble det bare tømming av disse og det anses ikke som uttak.

Jeg vet ikke hvordan en dårlig syklus slår ut på eggløsningstester, men ifølge spesialistene i DK er ingen syklus lik. Jeg anser ingenting som bortkastet i vår situasjon. Det er bedre å ha prøvd en gang for mye enn å ha latt være :o)

Krysser fingrene for deg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...