Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ei tulle som blir 22 mndr når hun får en liten søster eller bror. Jeg tenker mye på hvordan jeg skal gjøre det mtp vogn. Har i dag en Brio go. Lillemor bruker den idag i bhg også, men har ei gammel vogn vi har fått som hun Kan bruke, goen vil jeg jo bruke til neste også. Men lillemor er jo fortsatt såpass lita, at vi ikke Kan forvente at hun skal kunne gå om vi er på tur/henter henne i bhg. Så da har vi bestemt oss for å gå for en søskenvogn i tillegg. Er det noen som har ei vogn å anbefale? Jeg ønsker å kjøpe brukt, så om noen vet om noen til salgs, så rop ut!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143825847-s%C3%B8skenvogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 23 mnd mellom jentene mine, og har hatt mye glede av denne søskenvogna;

http://www.barnevognguiden.no/gt/gt-safari-dobbel.html

Den har lav vekt (14 kg), enkel å styre pga svingbart forhjul og kan brukes helt fra nyfødt med en softbag i det ene setet. Veldig glad for at vi kjøpte søskenvogn, for det er så digg å kunne suse raskt avgårde med begge oppi vogna, istedet for å måtte gå saakte og vente på en 2-åring med good tid og som skal kikke på hver eneste lille stein og pinne på veien :P

Tusen takk, har ikke lyst å lehgge så alt for mye i denne vogna i og med at jeg betalte rundt 8/8500 (husker ikke helt) for den forrige. Hadde du da en tvillingvogn + en vanlig til den minste + en til i bhg til den største?

Det blir mange vogner, men sånn er det:)

Hvordan er denne vogna i snø? Bor i Nordland, så jeg trenger ei som er godt rustet for vintervær også:)

Heisann! Sitter i akkorat samme situasjon som deg i Mars, 22mnd mellom mine også:) Jeg kjøpte ei brukt på finn.no som heter babytravel praha, den virker kjempegrei og jeg er storfornøyd da jeg fikk med vogntrekk og heldekkende regntrekk med på kjøpet.Jeg skal bruke softbag til lilletulla. Men den vogna selges på barnas hus til 2999,-. Du får opp bilder på google hvis du søker. Vogna er også smal nok til å komme gjennom vanlige dører,seperate rygger, delt kalesj men med store vinduer i kalesjen.

Annonse

Da må de ha veldig smale dører, mi dør er 88cm bred og jeg har god klaring på begge sider, hvis du vil så kan jeg måle hvor bred den er? bare vente til regnet har gitt seg, den står ute i boden. I tillegg er den lett å legge samen og blir ganske flat når den er lagt sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...