Gå til innhold

Flere som prøver med nr 3?

Anbefalte innlegg

Hei:) Etter flere mnd bearbeiding av min kjære, sa han i dag endelig JA til å få barn nr 3!!! Juhu!!!!!

Vi har ei jente født i 2007 og en gutt født født i 2009. Begge er blitt laget ved hjelp av assistert befruktning (Ivf).

Jeg lager lite egg selv og må derfor ha hjelp. Da jeg var til utredning for en del år tilbake fikk jeg høre at jeg nok ble mindre og mindre fruktbar for hvert år som går, også m hjelp av ivf-behandling. Jeg er derfor veldig spent på om vi vil lykkes for tredje gang! Har to egg på fryd som vi kan prøve først.

Uansett, jeg er veldig glad for at mannen min vil være m å prøve å få en til! Han har vært så i mot, så d er uvirkelig at han omsider har snudd. :))))

Er d flere her som har flere barn fra før?

God kveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143825586-flere-som-pr%C3%B8ver-med-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi prøver oss på en trio ;o)

Har alltid tenkt at det er nok med de to vi har (jenter, 2006 og 2008), men fikk helt plutselig utrolig lyst til å prøve å se om det er meningen at vi skulle hatt flere. Så nå har vi "frist" ut februar, så får vi se om vi er så heldige at vi klarer å bli gravide igjen. Det er jo aldri noen selvfølge. Skal ha mensen igjen på selveste julaften...huhei!..

Samme her, prøver på nr 3 også etter noe overtaling av mannen! har to gutter fra før... 2001 og 2005 modeller, så dette blir virkelig en attpåklatt, om vi får d til da! Får se hvor lenge vi orker å prøve, tenker om d ikke går etter en stund får vi vel innse at d bare var ment med to for oss :) Men har blitt fort gravid tidligere, så er spent!

Annonse

Så bra at vi er flere i samme båt som gjerne ønsker en til.

I vennegjengen min har de fleste to barn og noen er helt "over seg" over at noen kan ønske å ha 3 barn!! Føler meg ensten litt unormal.;-)

Blir spennede å følge med dere fremover. det er bare å krysse fingre. kanskje noen får seg en fin julegave.

For min del blir det nok ikke innsetting av egg før ett nyttår. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...