Gå til innhold

11+2 og mistet nå i dag på fullt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte forrige uke med en del brun utflod.

På fredag når jeg gikk til legen begynte jeg å blø. Hadde fått en del murringer i tillegg.

Hun tok en vanlig gynekologisk undersøkelse og sa dette ser ut som en begynnende abort.

dagen etter gikk det greit, med litt murringer og lite blødninger.

men dagen etter det, etter min mann gikk på jobb, fikk jeg magesmerter i nedre del. Det var så vondt at jeg spydde og måtte ringe mamma. pappa hentet meg og jeg var hos de i hele dag. gren av smerter..

Spydde flere ganger, tok en del smertestillende..

Det var helt sykt vondt, min mor omtalte det å være rier, siden de kom med 30sek - 2min mellomrom. dette var den værste smerten jeg noen gang har opplevd!!!

holdt på i ca 4 timer med rier. Fler ganger holdt jeg på å besvime..

En gang fosset det ut blod gjennom bind og nedover bena, og var vel 4 ganger skikkelig på do med masse blod og syke klumper!

Lange ekle ting hang fra meg ned i do, kjente alt bare datt ut.

Når det siste kom ut var det en lettelse.. Kunne endelige slappe av..

Dette er vårt første barn.. vet ikke helt når jeg blir klar igjen..

skal til legen igjen i morgen å ta blodprøver og snakke om sykemelding.. vet ikke hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på deg i hele dag, min venn! :)

Synes det er fælt det du har vært igjennom!

Håper det blir bedre tider snart, vi krysser fingrene for det.

Jeg er her for deg, hele tiden, hele døgnet! :)

-M

Skrevet

Kjære deg, sender deg en stor og varm trøsteklem ! Så utrolig leit :(

Skrevet

Så leit! Vet akkurat hvor vondt det er, både fysisk og psykisk. Ikke tenk på om du orker en gang til eller ikke enda, bli ferdig med sorgen og alle hormonene først. Blir lett litt kaos i tankene nå. Gi deg selv tid til å sørge og bearbeide følelsene, det er uansett noen uker til du får neste el. Når kroppen din og hodet ditt er tilbake til normal status kan dere tenke framover igjen.

Hilsen en med 4 SA, 2 MA og en nydelig gutt på ett år og som er gravid for 7. gang nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...